24. februar 2015

.:ŠPANIJA:. To je najbolj gledana telenovela na španskih zaslonih!

Predvaja se na programu Nova.

15 komentarjev:

  1. Ana Obregon ji je dala zelo dobro popotnico. Pohvalila je igralce in producenta. Najbolj je pohvalila Silvio Navarro. Bodo pa odzunaj ovrednotili kakovost igralske zasedbe, če jo domane znajo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Me veseli, da je POP po skoraj sestih letih odkupil spet komicno telenovelo, ceprav sta po mojem osebnem mnenju veliko boljsi "Por Ella Soy Eva" in "Que Pobres Tan Ricos!". Skoda, da ze teh dveh nismo videli pri nas. Bojim se, da je na POP-u zanju malo prepozno.

    V POP-ovi shemi bi morali po moje biti zmerom po dve Televisini telenovele in sicer: ena obicajna drama/romantika (npr. La Sombra del Pasado) ter ena komicna (npr. Amores con Trampa). Ljudje imamo radi zabavne teme, komicne vlozke in lahkotne zgodbe, prav pa je, da je na izbiro tudi kaksna obicajna telenovela.

    De que te Quiero te Quiero je po moje veliko razocaranje, upamo pa lahko, da ze junija 2015 pride kaj boljsega!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po Mi Corazon es Tuyo najverjetneje pride tretja sezona Toskane.

      Izbriši
    2. Koliko delov bo imela toskana? Upam da malo.

      Izbriši
    3. Glede na stevilo epizod prve in drugr sezone, se ne rabimo bati, da bi jih zdaj bilo kaj dosti vec. Tam okoli 15 verjetno. Se dobro, da je kratka. Sicer pa mislim, da se vsi strinjamo, da so Televisine telenovele veliko predolge. 170, 180, celo po 220 in vec epizod ... Cisto dovolj je tam 90-95 kot npr. Amor Real, Alborada ... Mislim, da sta to eni od najuspesnejsih nasploh. Kvaliteta je pomembna, ne kvantiteta! In ja, mocno pogresamo Carlo Estrado!

      Izbriši
    4. Nekatere so jih imele tudi po 300 kot "La fea mas bella". Že itak mi je bla katastrofalna telenovela, pol pa še tolk delov.

      Izbriši
    5. Meni pa je bila La Fea mas Bella ena od boljših televisinih telenovel, pa čeprav je imela 300 delov.

      Izbriši
    6. Meni pa je vseeno če je telenovela dolga ali kratka, ampak če je dolga(180) delov naj jo vsaj tako naredijo da ne bo razvlečena ali pa da ne bo dolgočasna.

      Jaz La Fea mas Bella nisem spremljala, ampak je morala biti celi čas dobra da so posneli toliko delov.

      Izbriši
  3. Jaz sem sigurna, da po Mi corazon es tuyo pride Toskana, ker so tako rekli, da 3. sezona pride poleti in če se telenovela konca junija bo prišla Toskana, saj se je Zora dubrovacka komaj začela, dqtqtq pa se še sploh ni, tako da druge varjante ni..
    Sicer pa se jaz veselim Toskane, saj na koncu le ni izpadla tako slaba! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sicer pa se jaz veselim Toskane, saj na koncu le ni izpadla tako slaba!

      Meni osebno boljša kot Mi corazon es tuyo", ki mi sploh ni ne vem kaj. In nimam nič proti Televisinim telenovelam, ker mi jih je kar nekaj zelo všeč, ampak MCET ni ena izmed teh.

      Izbriši
    2. Hej! Zakaj pa pišeš namesto mene? Napisala sem, da se veselim Toskane ampak to še ne pomeni, da ne gladam rada mcet, tako da obe sta mi všeč.

      Izbriši
    3. Nič ne pišem namesto tebe, samo svoje mnenje sem podala. Rekla sem pač, da mi jeToskana všeč bolj kot MCET in čisto nič drugega.

      Izbriši
    4. Joooj kje so našli Zoro dubrovacka pa še toliko delov ima, naj jo ukinejo in dajo katero drugo.

      Izbriši
  4. vzamem nazaj: pred kratkim pisal da je telenovela tečna od 70 dela naprej. žal. ZAAAKON TELENOVELA!!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je tudi bla dolgočasna zmes kakšen del, ampak sedaj pa to telenovelo obožujem. Pa smešna je, to mi je všeč. :)

      Izbriši