25. februar 2015

.:MEHIKA:. Ne skrivata več svoje ljubezni!

Po tem, ko je 32-letni argentinski igralec Horacio Pancheri zanikal razmerje s Aracely Arambula, je sedaj znano, da je on izbranec 36-letne igralke Grettel Valdez. Igralca naj bi bila že tako močno zaljubljena, da naj bi celo razmišljala o poroki.

5 komentarjev:

  1. Lepo :) on mi drgač zgleda 10 let mlajsi

    OdgovoriIzbriši
  2. Men tud zgleda mlajši. Nikol si nebi mislila, da sta par ravno z Grettel. On je tisti, ki je igral Alonsa v mladosti v Barvi strasti ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja Alonsa je igral, sedaj pa igra v telenoveli La Sombra del Pasado.

      Izbriši
  3. Prvic sem ga v videla v Barvi strasti, zato sem mislila, da je nov kot igralec. Dala bi mu enih 25 največ

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima kar mladosten videz, sem bila kar presenečena ko sem prebrala da ima že 32 let, čeprav mu je videt za 25.
      Saj njej tudi ni videt 37 let, ampak kakih 29.

      Izbriši