26. februar 2015

.:MEHIKA:. Konci trenutnih telenovel in začetki novih televisinih telenovel.

V naslednjih mesecih se bodo poslovile štiri televisine telenovele, več o njihovih koncih, koliko epizod bodo imele in katera telenovela jih bo nasledila pa v nadaljevanju.
 
Konci telenovel:
Mi Corazon es Tuyo (Silvia Navarro & Jorge Salinas)
termin predvajanja: 20.25
delov: 177
datum zadnje predvajane epizode: 1. marec
 
Hasta el Fin del Mundo (Marjorie de Sousa & David Zepeda) 
termin predvajanja: 21.25
delov: 197
datum zadnje predvajane epizode: 26. april
 
La Sombra del Pasado (Michelle Renaud & Pablo Lyle) 
termin predvajanja: 19.25
delov: 137
datum zadnje predvajane epizode: 17. maj
 
Muchacha Italiana Viene a Casarse (Livia Brito & Jose Ron) 
termin predvajanja: 16.00
delov: 132
datum zadnje predvajane epizode: 7. junij
 
Začetki novih telenovel:
 
Amores con Trampa (Africa Zavala & Eduardo Yanez)
termin predvajanja: 20.25
datum začetka predvajanja: 2. marec
 
Lo Imperdonable (Ana Brenda Contreras & Ivan Sanchez)
termin predvajanja: 21.25
datum začetka predvajanja: 27. aprila
 
La Vecina (Esmeralda Pimentel & Juan Diego Cuvarrubias)
termin predvajanja: 18.25
datum začetka predvajanja: 25. maj
 
Amores de Barrio (Renata Notni & Mane de la Parra)
termin predvajanja: 16.00
datum začetka predvajanja: 8. junij

6 komentarjev:

  1. Torej z našim glasovanjem letos ne bo nič. Na TVynovelas facebuk so povezave, ko klikneš nanjo - vedno isti odgovor, da povezava s spletno stranjo ni možna. Danes sem našla eno hrvaško spletno stran, kjer je vse lepo pisalo, da lahko glasujejo tudi oni. Bila so tudi točna navodila, kako naj glasujejo, a ko sem kliknila na link je bil odgovor isti: "Povezava s spletno stranjo ni mogoča."
    Letos je vse tako čudno, jaz sem lani glasovala. Ne bom trdila a glasovanje je sigurno potekalo najmanj dva tedna. Edino na socialnih omrežjih sem zasledila celo vrsto kritik glede nominacij. Kaj se dogaja?

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem lani glasovala in glasovanje je sigurno potekalo več časa in je tudi pisalo kateri dan se bo začelo. Do tistega dne so bili linki zaprti. Podelitve nagrad so že drugi teden. Res je čudno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem pa našla povezavo na facebook strani Angelique Boyer in me je spustilo naprej. Odprle so se sličice igralki in pod njimi je pisalo VOTA, ko pa si kliknil na to se računalnik ni odzval, ker ponavadi je napisalo hvala za tvoj glas in te pomaknilo naprej. Mogoče je glasovanje že končano. A se mi čudno zdi (gledala sem pred dvema dnevoma), ker je takrat pisalo, da je ona to objavila pred petimi urami. Šla sem gledat dosti nazaj in to je bila njena prva objava.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Angelique Boyer ima samo Twitter, tisto je verjetno Angelique Boyer fan page. Sama igralka je priznala, da ima samo Twitter,kjer res zlo lepo komunicira s fani, njen FB je pa privaten, ga uporablja samo za komuniciranje z družino in prijatelji.
      Tile linki so objavljeni vsepovsod, ampak jaz vedno dobim odgovor, da povezava s stranjo ni možna. Ne vem, kaj se dogaja, ker sodeč po temu, kar vidim na Twitterju, ljudje lahko glasujejo.

      Izbriši
  4. Tudi jaz sem lansko leto glasovala, letos pa mi nikakor noče odpreti strani, nisem pa našla nobene informacije glede tega, ker na primer na Hrvaškem lahko glasujejo, jim odpre stran, nevem zakaj pri nas ne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, res je letos vse zelo čudno. Osebno mislim, da bi se glasovanje moralo začet šele potem, ko se Mi corazon es tuyo zaključi. In pol bi moralo glasovanje trajat tam nekje do 22. marca ali nekaj takega. Ne pa da se lahko glasuje za najboljši konec telenovele in da je v tej rubriki tudi MCET še preden se je sploh končala.

    OdgovoriIzbriši