26. februar 2015

.:SLOVENIJA:. Strežnica z Manhattna - Igralska zasedba.

V ponedeljek 2. marca se bo na programu TV3 Medias začela predvajati nova telemundova telenovela Una Maid en Manhattna (Strežnica z Manhattna). Predvajala se bo vsak delavnik ob 18. uri s ponovitvijo okoli 11. ure. Danes si bomo ogledali igralsko zasedbo te telenovele:
 
Litzy - Marisa Lujan
Eugenio Siller - Cristóbal Parker Salas
Vanessa Villela - Sara Montero
Jorge Eduardo García - Eduardo "Lalo" Mendoza Luján
Paulo Quevedo - Víctor Mendoza
Tina Romero - Carmen Moreno "La Nana"
Ismael La Rosa - Tadeo Falcón "Tito"
Juan Pablo Llano - Bruno Rivera
Karen Sentíes - Amelia Salas de Parker
Liz Gallardo - Leticia Robles "Leti"
Maite Embil - Belinda Delgado
Jeimy Osorio - Tania Taylor
Karina Mora - Yazmín "Yaya" Mendoza

5 komentarjev:

  1. Škoda, ker je POP tv od ponedeljka spremenil uro predvajanja telenovel, edino če bi želel TV3Medias predvajati to telenovelo ob 19.00 ali 20.00 uri zvečer, ker tekmovati z POP tv kot vidimo nima smisla.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res škoda, da se bo predvajala istočasno kot Mi corazon es tuyo, saj sem jo nameravala gledati, pa je sedaj ne bom mogla, ker redno spremljam Mi corazon es tuyo. Se strinjam z zgornjim komentarjem, ob 19 ali 20 uri bi bili idealen termin za Strežnico z Manhattna, saj takrat ni na nobenem programu latino telenovel

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz pa bom skoraj 100% gledala telemundovo telenovelo, ker Mi Corazon es Tuyo mi ni več kaj preveč všeč. Silvia je odlična, kar pa je tudi edino dobro v sami telenoveli, mogoče si bom čez kakšen teden ali dva premislila, če mi Una Maid ne bo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne bom spremljala, ker je podobna kot ostale telenovele. Raje gledam Mi corazon es tuyo

    OdgovoriIzbriši
  5. Trenutno gledam samo Mi corazon es tuyo. Silvia je odlična. Pa tudi Jorge, ki mi kot igralec ni preveč všeč, a ta vloga mu paše.
    Čakam pa, da se vrne Toscana. Všeč mi je tudi, da bosta dve epizodi Mi corazon es tuyo, da se ne bo tako razvlekla.

    OdgovoriIzbriši