24. februar 2015

.:MEHIKA:. TVyNovelas 2015 - Vse kategorije in vsi nominiranci!

Strokovne kategorije:
 
Mejor Telenovela
El Color De La Pasión (Roberto Gomez Fernández)
Lo Que La Vida Me Robó (Angelli Nesma)
Que Pobres Tan Ricos (Rosy Ocampo)
Mi Corazón Es Tuyo (Juan Osorio)
Yo No Creo En Los Hombres (Giselle Gonzalez)
 
Mejor Actriz Protagónica
Adriana Louvier (Yo No Creo En Los Hombres)
Angelique Boyer (Lo Que La Vida Me Robó)
Ariadne Diaz (La Malquerida)
Esmeralda Pimentel (El Color De La Pasión)
Maite Perroni (La Gata)
Zuria Vega (Que Pobres Tan Ricos)
 
Mejor Actor Protagónico
Daniel Arenas (La Gata)
Erick Elias (El Color De La Pasión)
Gabriel Soto (Yo No Creo En Los Hombres)
Jorge Salinas (Mi Corazón Es Tuyo)
Sebastián Rulli (Lo Que La Vida Me Robó)
 
Mejor Villana
Azela Robinson (Yo No Creo En Los Hombres)
Claudia Ramirez (El Color De La Pasión)
Daniela Castro (Lo Que La Vida Me Robó)
Mayrin Villanueva (Mi Corazón Es Tuyo)
 
Mejor Villano
Alberto Estrella (La Malquerida)
Alexis Ayala (Lo Que La Vida Me Robó)
Flavio Medina (Yo No Creo En Los Hombres)
Sergio Sendel (Lo Que La Vida Me Robó)
 
Mejor Primera Actriz
Ana Bertha Espín (Lo Que La Vida Me Robó)
Helena Rojo (El Color De La Pasión)
Patricia Reyes Spindola (El Color De La Pasión)
Rosa María Bianchi (Yo No Creo En Los Hombres)
 
Mejor Primer Actor
José Elias Moreno (Quiero Amarte)
Manuel “El Flaco” Ibáñez (Que Pobres Tan Ricos)
Manuel Ojeda (La Gata)
René Casados (Mi Corazón Es Tuyo)
 
Mejor Actriz Co-Estelar
Africa Zavala (La Malquerida)
Eugenia Cauduro (El Color De La Pasión)
Fabiola Guajardo (Yo No Creo En Los Hombres)
Sylvia Pasquel (Que Pobres Tan Ricos)
 
Mejor Actor Co-Estelar
Arturo Peniche (Que Pobres Tan Ricos)
Luis Roberto Guzmán (Lo Que La Vida Me Robó)
Pablo Valentín (El Color De La Pasión)
Patricio Castillo (La Gata)
 
Mejor Actriz Juvenil
Estefania Villareal (Yo No Creo En Los Hombres)
Michelle Renaud (El Color De La Pasión)
Natasha Dupeyrón (Que Pobres Tan Ricos
Paulina Goto (Mi Corazón Es Tuyo)
 
Mejor Actor Juvenil
Brandon Peniche (La Malquerida)
José Eduardo Derbez (Que Pobres Tan Ricos)
Juan Pablo Gil (Mi Corazón Es Tuyo)
Pablo Lyle (Por Siempre Mi Amor)
 
Mejor Actriz De Reparto
Cecilia Toussaint (Yo No Creo En Los Hombres)
Macaria (Yo No Creo En Los Hombres)
Margarita Magaña (Lo Que La Vida Me Robó)
Tiaré Scanda (Que Pobres Tan Ricos)
 
Mejor Actor De Reparto
Fabián Robles (La Malquerida)
Juan Carlos Colombo (Yo No Creo En Los Hombres)
Osvaldo Benavides (Lo Que La Vida Me Robó)
Salvador Sánchez (Quiero Amarte)
 
Mejor Tema Musical
“El Perdedor” (Lo Que La Vida Me Robó)
“Mi Corazón Es Tuyo” (Mi Corazón Es Tuyo)
“Hoy Es Un Buen Día” (El Color De La Pasion)
“Quiero Amarte” (Quiero Amarte)
 
Mejor Guión o Adaptación
Juan Carlos Alcalá (Lo que la vida me robó)
Cuauhtémoc Blanco y María del Carmen Peña (El color de la pasión)
Aida Guajardo (Yo no creo en los hombres)
Alejandro Pholenz, Pablo Ferrer, Marcia del Río (Mi corazón es tuyo)
 
Mejor Director De Escena
 Francisco Franco y Juan Pablo Blanco (El color de la pasión)
Benjamín Cann y Rodrigo Zaunbos (Qué pobres tan ricos)
Jorge Fons, Aurelio Ávila y Lili Garza (Mi corazón es tuyo)
Eric Morales y Xavier Romero (Yo no creo en los hombres)
 
Mejor Programa De Variedades
 Estrellados
Hoy
Sabadazo
 
Mejor Programa Unitario
Como Dice El Dicho
Hermosa Esperanza
La Rosa De Guadalupe
Laura
 
Mejor Programa De Concursos
Bailando Por Un Sueño
Karaoke, Canta y No Te Rajes
La Voz México
Paranoia Total
Vas Con Todo
 
Mejor Programa De Entretenimiento
 
Mejor Programa De Televisión De Paga
Está Cañón
MoJoe
Stand Parados
SuSana Adicción
 
Mejor Programa Especial
Festival Acapulco 2014
Chespirito Por Siempre
Nuestra Belleza México 2014
Grandes Temas De Telenovelas
 
Ostale kategorije (Favoritos del Publico)

#BESO FAVORITO
- Sebastián Rulli y Angelique Boyer (Lo Que La Vida Me Robó)
- Adriana Louvier y Gabriel Soto (Yo No Creo en los Hombres)
- Esmeralda Pimentel y Erick Elias (El Color de la Pasión)
- Luis Roberto Guzmán y Angelique Boyer (Lo Que La Vida Me Robó) 
- Silvia Navarro y Jorge Salinas (Mi Corazón es Tuyo)
 
#CACHETADA FAVORITA
- Daniela Castro a Angelique Boyer (Lo Que La Vida Me Robó) 
- Mayrin Villanueva a Silvia Navarro (Mi Corazón es Tuyo) 
- Eugenia Cauduro a Claudia Ramírez (El Color de la Pasión)
- Azela Robinson a Fabiola Guajardo (Yo No Creo en los Hombres)
- Ximena Romo a Claudia Ramírez (El Color de la Pasión)
 
#VILLANOFAVORITO
- Flavio Medina (Yo no creo en los hombres)
- Sergio Sendel (Lo Que La Vida Me Robó) 
- Alberto Estrella (Lo Que La Vida Me Robo)
- Alexis Ayala (Lo Que La Vida Me Robó) 
- Alejandro Camacho (Yo No Creo en los Hombres)
 
#VILLANAFAVORITA
- Daniela Castro (Lo Que La Vida Me Robó) 
- Azela Robinson (Yo No Creo en los Hombres)
- Claudia Ramírez (El Color de la Pasión)
- Mayrin Villanueva (Mi Corazón es Tuyo) 
- Rosa Maria Bianchi (Yo No Creo en los Hombres)
 
#ELMÁSGUAPO
- Sebastián Rulli (Lo Que La Vida Me Robó)
- Jorge Salinas (Mi Corazón es Tuyo)
- Erick Elias (El Color de la Pasión)
- Gabriel Soto (Yo No Creo en los Hombres)
- Pablo Lyle (Por siempre mi amor)
 
#LAMÁSGUAPA
- Angelique Boyer (Lo Que La Vida Me Robó)
- Michelle Renaud (El Color de la Pasión)
- Esmeralda Pimentel (El Color de la Pasión)
- Zuria Vega (Que Pobres Tan Ricos) 
- Silvia Navarro (Mi Corazón es Tuyo)
 
#PAREJAFAVORITA
- Silvia Navarro y Jorge Salinas (Mi Corazón es Tuyo)
- Sebastián Rulli y Angelique Boyer (Lo Que La Vida Me Robó)
- Adriana Louvier y Gabriel Soto (Yo No Creo en los Hombres)
- Esmeralda Pimentel y Erick Elias (El Color de la Pasión)
- Zuria Vega y Jaime Camil (Que Pobres Tan Ricos) 
 
#SONRISAFAVORITA
- Esmeralda Pimentel (El Color de la Pasión)
- Paulina Goto (Mi Corazón es Tuyo)
- Michelle Renaud (El Color de la Pasión)
- Pablo Lyle (Por siempre mi amor)
- Erick Elías (El Color de la Pasión)
 
#FINALFAVORITO
-Lo Que La Vida Me Robó
-El Color de la Pasión
-Yo No Creo en los Hombres
-Que Pobres Tan Ricos
-Mi Corazón es Tuyo

Podelitev strovkovnih nagrad bo 8. marca, en večer prej pa bodo podelili t.i. nagrade Favoritos del Publico.

6 komentarjev:

  1. Jaz teh podelitev letos ne razumem. Kdaj bo glasovala publika. Lani je glasovanje potekalo petnajst dni, glasoval si lahko 1x na dan z različnih brskalnikov. Letos se glasovanje še ni začelo. podelitev naj bi bila v Acapulcu. Ponavadi so bili nominirani največ štirje, letos jih je cel klanc. Zelo sem razočarana in verjetno ne bobm tega cirkusa več spremljala. Včeraj sem bila tako žalostna, da niti spala nisem. Kadar glasuje publika je vse dovoljeno, gledalci imajo vedno prav. Strokovne komisije bi pa morale biti strokovne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz tudi letos ne razumem ničesar. Link, da prideš do strani, kjer lahko glasuje publika, je bil objavljen, ampak meni strani ne odpre. Nekateri pravijo, da so lahko glasovali, nekateri pa da jim strani ne odpre.
      Kar se tiče pa strokovnih nagrad je pa tudi cela zmeda. Ponavadi so bli nominiranci štirje, zdej pa jih je npr. za najboljšega igralca pet, pri igralkah pa kar 6. Naj razume, kdor more.
      To, da Silvia Navarro ni nominirana, je res čudno, ampak baje je res, da noče sodelovat pri teh nagradah.

      Izbriši
    2. Te podelitve so bile pred neki leti še zakon, ampak me vsako leto bolj razočarajo.
      Letos mi niti ne odpre strani(Ta stran ni na voljo), če že ne bom mogla glasovati upam da zmaga tista/tisti, ki si nagrado zasluži.

      Izbriši
  2. Kje se to lahko glasuje

    OdgovoriIzbriši
  3. Oye y donde es que puedo votar, si nisiquiera hay link y tampoco se quiere abrir. Ayudenme no? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me encantaría ayudarle pero no sé cómo. Yo también no puedo votar por desgracia, no se abre la página- también en Eslovenia
      ¿De qué estado eres?

      Izbriši