23. februar 2015

.:MEHIKA:. TVyNovelas 2015 - To so nominiranci iz strokovnih kategorij!

MEJOR TELENOVELA
LO QUE LA VIDA ME ROBO
YO NO CREO EN LOS HOMBRES
MI CORAZON ES TUYO
EL COLOR DE LA PASION
QUE POBRES TAN RICOS

ACTRIZ PROTAGONICA
ADRIANA LOUVIER (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
ANGELIQUE BOYER (LO QUE LA VIDA ME ROBO)
ESMERALDA PIMENTEL ( EL COLOR DE LA PASION)
MAITE PERRONI (LA GATA)
ZURIA VEGA (QUE POBRES TAN RICOS)

ACTOR PROTAGONICO
DANIEL ARENAS (LA GATA)
ERICK ELIAS (EL COLOR DE LA PASION)
GABRIEL SOTO (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
JORGE SALINAS (MI CORAZON ES TUYO)
SEBASTIAN RULLI ( LO QUE LA VIDA ME ROBO)

VILLANA
AZELA ROBISON (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
CLAUDIA RAMIREZ (EL COLOR DE LA PASION)
DANIELA CASTRO (LO QUE LA VIDA ME ROBO)
MAYRIN VILLANUEVA ( MI CORAZON ES TUYO)

VILLANO
ALBERTO ESTRELLA (LA MALQUERIDA)
ALEXIS AYALA ( LO QUE LA VIDA ME ROBO)
FLAVIO MEDINA (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
SERGIO SENDEL ( LO QUE LA VIDA ME ROBO)

ACTRIZ JUVENIL
ESTEFANIA VILLAREAL (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
MICHEL RENAUD (EL COLOR DE LA PASION)
NATASHA DUPEYRON (QUE POBRES TAN RICOS)
PAULINA GOTO (MI CORAZON ES TUYO)

ACTOR JUVENIL
BRANDON PENICHE (LA MALQUERIDA)
JOSE EDURDO DERBEZ (QUE POBRES TAN RICOS)
JUAN PABLO GIL (MI CORAZON ES TUYO)
PABLO LYLE (POR SIEMPRE MI AMOR)

ACTRIZ COESTELAR
AFRICA ZAVALA (LA MALQUERIDA)
EUGENIA CAUDURO (EL COLOR DE LA PASION)
FABIOLA GUAJARDO (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
SILVIA PASQUEL (QUE POBRES TAN RICOS)

ACTOR COESTELAR
ARTURO PENICHE (QUE POBRES TAN RICOS)
LUIS ROBERTO GUZMAN (LO QUE LA VIDA ME ROBO)
PABLO VALENTIN (EL COLOR DE LA PASION)
PATRICIO CASTILLO (LA GATA)

PRIMERA ACTRIZ
ANA BERTHA SPIN (LO QUE LA VIDA ME ROBO)
HELENA ROJO (EL COLOR DE LA PASION)
PATRICIA REYES SPINDOLA (EL COLOR DE LA PASION)
ROSA MARIA BIANCHI (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)

PRIMER ACTOR
JOSE ELIAS MORENO (QUIERO AMARTE)
MANUEL FLACO IBAÑEZ (QUE POBRES TAN RICOS)
MANUEL OJEDA (LA GATA)
RENE CASADOS (MI CORAZON ES TUYO)

ACTRIZ DE REPARTO
CECILIA TOUSSAINT (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
MACARIA (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
MARGARITA MAGAÑA (LO QUE LA VIDA ME ROBO)
TIARE SCANDA (QUE POBRES TAN RICOS)

ACTOR DE REPARTO
FABIAN ROBLES (LA MALQUERIDA)
JUAN CARLOS COLOMBO (YO NO CREO EN LOS HOMBRES)
OSVALDO BENAVIDES (LO QUE LA VIDA ME ROBO)
SALVADOR SANCHEZ (QUIERO AMARTE)

TEMA MUSICAL
EL PERDEDOR (LO QUE LA VIDA ME ROBO)
MI CORAZON ES TUYO (MI CORAZON ES TUYO)
HOY ES UN BUEN DIA (EL COLOR DE LA PASION)
QUIERO AMRTE (QUIERO AMARTE)

12 komentarjev:

  1. Če ne bo naj zlobnež Sergio Sendel potem pa res nebo nihče! Zagotovljena zmaga!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kje je Silvia Navarro?????????????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni nominirana. Na Twitterju so njeni fani zagnali celo vojno. Do tle vse lepo in prav, ampak pol so začeli obmetavat z žaljivkami vse ostale, ki so nominirane, še posebej A. Boyer. Meni se tudi zdi nesramno, da Navarro ni nominirana, ampak ni kriva A. Boyer ali katera koli druga igralka. Folk naj se pritoži Televisi. Sama sicer mislim, da Daniel Arenas, Maite Peroni pa tudi Ariadne Diaz nimajo kaj za iskat med nominiranci. Ampak dobro, to je pač moje mnenje.
      Sicer pa kritiki več kot očitno favorizirajo "Yo no creo en los hombres", ki bo najverjetneje pobrala vse. Sem malo spremljala enega kritika prek Twitterja, ki bo v žiriji in je res več kot očitno favoriziral YNCELH. Bomo sicer vidli, kaj bodo drugi žirantje rekli. Meni so vse te nagrade postale totalno brezvezne, pa ne govorim samo za TVyNovelas. Mislim tudi na razne oskarje in zlate globuse, ker pač spremljam tudi druge zadeve, ne sam telenovele. Včasih so vse te nagrade še ble nekaj, danes pa je vse skupaj eno samo živo lobiranje in dogovarjanje. Hvala za branje, se opravičujem za tako dolg post.

      Izbriši
    2. Se strinjam s tabo. Mi corazon es tuyo brez Silvie Navarro je nula. Podpiram njene fane, ki so zagnali celo vojno proti strokovni komisiji. Ne bi pa smeli žaliti drugih igralk. Spletneg bontona se bomo še dolgo učili.

      Izbriši
  3. Silvia Navarro je rekla že pri (od) Manana es para siempre, da ne želi sodelovat pri TVyNovelas, zato je niti ni med nominiranci.

    OdgovoriIzbriši
  4. Brenda, kaj ti mogoče veš, zakaj Silvia Navarro ni med nominiranci? Na spletnih omrežjih je prava besedna vojna. Mislim, da si je Silvia med tistimi, ki so nominirane tudi to zaslužila. Ponavadi so nominirali samo štiri igralke, letos so jih šest. Mislim, da bi Silvia morala biti pri vrhu tistih, ki so nominirane, ne pa med tistimi tremi, ki so bile izločene. Izkazala se je kot igralka in plesalka. tudi druge so bile odlične, a Silvia bi morala biti med nominirankami, tudi, če ni zmagovalka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res bi morala biti tudi Silvia med nominirankami, ampak je ni. Ravno sem šla pogledat, če je sploh že bila nominirana in ugotovila, da ni bila nominirana ne za vlogo v telenoveli Manana es para siempre (tukaj je bila v katerogiji Mejor Actriz nominirana celo Lucero, ki je igrala zlobnico), ne v Cuando Me Enamoro in ne za vlogo v telenoveli Amor Bravio. S tem mislim, da ji delajo veliko krivico, saj je kot igralka boljša od vseh, ki so sedaj nominirane v kategoriji najboljša glavna igralka.

      Izbriši
  5. Jaz pa enostavno ne razumem kako je lahko Esmeralda Pimentel med nominiranci...kot igralka me ne prepriča enostavno slaba igralka je.Definitivno bi namesto nje morala biti nominirana Silvia Navarro

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz sem tudi prebrala, da Silvia Navarro ne želi sodelovati pri teh nagradah in zato ni nominirana. Zato da ni bla nominirana niti pri Manana es para siempre in Amor bravio. Če je to res, da noče sodelovat, naj pol sama poda kakšno izjavo, ker mislim, da bi blo to tudi fer do njenih fanov, da bodo pol nehali govorit, da je treba nagrade bojkotirat, ker da je vse skupaj ena navadna goljufija in da ne govorim, kako na nizek nivo so se spustili do drugih igralk. Mene bi blo sram imet take oboževalce. Sej vem, da vsak brani soje idole, ampak imej vsaj malo spoštovanja do drugih ljudi, ki niso čisto nič krivi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Js k sm to učeri prebrala sm bla ful zalostna ker sm tut sama fan id silvie in res ni fer da so nominirane igralke tistih telenovel z slabo gledanostjo silvia pa ni pa igra v telenoveli z najbolso gledanostjoo

    OdgovoriIzbriši
  8. tukaj ni samo ne fer do Silvie, temveč tudi do Diane Bracho in Laure Zapata, ki sta svoji vlogi zlobnic odlično odigrali, ali pa Ximena Romo,ki je bila odlična v svoji PRVİ telenoveli, pa recimo Polo morin (nando iz mi corazon es tuyo) in Jaime Camil, ki blesti v komičnih telenovelah(nominiran pa je Jorge,ki je meni slabši igralec)... vsi tukaj pišete samo o Silviji, je pa veliko drugih igralcev ki bi si tako kot ona nominacijo zasluzili...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. vsi tukaj pišete samo o Silviji, je pa veliko drugih igralcev ki bi si tako kot ona nominacijo zasluzili...

      Se totalno strinjam s tem. Ampak tko pač je pri teh nagradah, ne morejo bit vsi nominirani. In vedno se bo kdo najdu, ki mu ne bo prav. Sama sem mnenja, da se dosti prevelik cirkus zganja okrog te Silvije Navarro. Ona in Jaime Camil sta se sama odločla, da ne želita sodelovat. Tako, da če so fani tolk jezni, naj se jezijo na njiju dva , ne pa na druge.

      Izbriši