1. december 2014

.:SLOVENIJA:. Konec telenovel in dramskih serij v decembru!

10. decembra
 
Quiero Amarte (Želim te ljubiti)
program: OTO
delov: 162
čas predvajanja: 21.00 in 21.40
11. decembra jo bo zamenjala serija Sila
 
19. december
 
Sila
program: POP TV
delov: 158
čas predvajanja: 16.45
zamenjala jo ne bo nobena telenovele in ne serija
 
25. december
 
Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja)
program: POP TV
delov: 197
čas predvajanja: 17.55
26. decembra jo bo zamenjala italijanska serija Le tre rose di Eva (Toskana, ljubezen moja)
 
26. december
 
Muhtesem Yuzyil (Sulejman Veličastni)
program: PLANET TV
delov: 93 (4. sezona)
čas predvajanja: 12.50
ni še znano, če jo bo sploh zamenjala kakšna serija

6 komentarjev:

  1. Včasih sem komaj čakala, da se konča ena izmed telenovel saj je nato prišla nova telenovela ponavadi latino (najljubše so mi televisine in telemundove), sedaj pa nič od novih latino telenovel in mi je žal da se konča Vrtinec življenja. Januarja bo imela moja televizija zimsko spanje saj razen Barve strasti ne bo nobene telenovele in ne bo kaj za gledati.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tebi je vsaj Barva strasti všeč, meni tudi ta ni več. Tako da trenutno ne spremljam niti ene telenovele ne serije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni barva strasti ni preveč všeč pa čeprav je originalna zgodba. Preveč so predvidljiva dejanja.

      Izbriši
  3. Ah pa je kriza prišla še do telenovel! Jaz gledam Lo que la vida me robo in občasno Silo kaj pa naj gledam ko se bosta končali? Barva strasti je postala dolgočasna tista Toskana pa ni nikakršna. Pa še šovi se bodo končali Kmetija Slovenija ima talent itd.. Januarja pa bom lahko strmela v zid ali kaj... Dobro vsaj to mi ostane da vsaj vem špansko in lahko gledam kakšno novo telenovelo po spletu. Tierra de reyes se mi zdi zanimiv napovednik poskusila bom gledati to pa vam potem povem kakšna se mi je zdela.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se popolnoma strinjam, od januarja ne bo kaj za gledat. Še poleti ko je čas dopustov in so večina na programu same ponovitve raznih oddaj serij ... je bila večja izbira telenovel kot sedaj pozimi ko največ gledamo televizijo. Res žalostno za nas, ki imamo radi telenovele. Še dobro da obstaja internet in lahko tam gledamo telenovele, kar pa ni isto kot gledati po televiziji saj zame ne, ker ne znam perfektno špansko in včasih kakega stavka ne razumem.

    OdgovoriIzbriši