25. december 2014

.:SLOVENIJA:. Danes konec telenovele Vrtinec življenja!

Danes se bo ob 17.55 na programu Pop TV odvrtel še zadnji oziroma 197. del televisine telenovele Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja).
Lanska telenovela, ki se je od mehiških zaslonov poslovila 27. julija, je priredba televisine telenovele Bodas de Odio, ki je postavljena v preteklost. Producentka Angelli Nesma, pa je zgodbo spremenila v bolj moderno in jo postavila v trenuten čas. Protagonista te telenovele, Angelique Boyer in Sebastian Rulli, sta bila leta 2010 že protagonista Terese. Sedaj pa sta se med snemanjem tudi zaljubila in trenutno uživata v ljubezni.
 
V telenoveli so med drugim igrali še: Luis Roberto Guzman, Daniela Castro, Grettel Valdez, Osvaldo Benavides, Sergio Sendel, Erick del Castillo, Rogelio Guerra, Ana Bertha Espin, ...
 
Vam je bila všeč ta telenovela? Jo boste pogrešali?

7 komentarjev:

  1. Ne..... hvala bogu da je konec!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz tako mislim - telenovela je bila dobra s tem, ko so jo podaljšali so ji naredili več škode kot koristi. Zadnja dva meseca je nisem gledala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je bila napeta vse do konca! Čestitke vsej ugralski zasedbi, ki so res dobro odigrali, da bi le bilo še več takih telenovel

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, meni bo manjkala. Zadnji del mi je bil všeč, ker je bil drugačen. Naveličana sem bla tistih tipičnih koncev, največkrat s poroko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja malo mi bo manjkala, ker sem jo redno vsak dan spremljala. Edino kar me je motilo pri dveh zadnjih epizodah telenovele je to, da je bilo preveč kričanja, jokanja, preveč nasilja in vse se neki na hitro dogajalo, danes tudi ta Pedro v zaporu, kjer ga ostali posilijo mislim, da bi lahko ta prizor dali proč, ker je res bil grozen in sploh ni sodil zdraven med ostalimi prizori, kjer so se pač umirjeno vsi pogovarjali in objemali.

    OdgovoriIzbriši
  6. Malo jo bom pogrešala, predvsem zato ker sedaj ne bo ob 18 uri nobene nove televisine telenovele. Toskane pa ne bom gledala, ker sem jo nekaj malega videla na hrvaški Nova tv in me ni prepričala, da bi jo sedaj redno gledala.

    OdgovoriIzbriši