26. december 2014

.:2014:. Naj telenovele tega leta!

V letošnjem letu je bilo podeljenih veliko nagrad v svetu telenovel. V nadaljevanju sem izbrala tiste najbolj pomembne iz Mehike, ZDA, Argentine in Kolumbije. Najbolj pomembna nagrada na teh podelitvah je najboljša telenovela leta. V nadaljevanju tako sledijo najpomembnejše nagrade in zmagovalke v kategoriji najboljša telenovela leta.
 
Premios TVyNovelas 2014 (Mehika)
Amores Verdaderos
 
Premios TVyNovelas 2014 (Kolumbija)
Alla te espero
 
Premios Tu Mundo 2014
Santa Diabla
 
Premios Marin Fierro 2013
Farsantes
farsantes03
 
Emmy Internacional 2014
Joia rara

2 komentarja:

  1. amores verdaderos mi je bila dobra nadaljevanka. :) mi je bilo malo žal ko se je končala. santa diabla pa mi je bila čudna hahahah predvsem konec mi je bil anti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Santa diabla je bila zanimiva telenovela, in si je zaslužila naslov telenovela leta, saj je meni bila zelo všeč in bila je tudi drugačna od ostalih- saj je bil Aaron(Santiago) vso telenovelo pozitivna oseba in komaj proti koncu je kazal svoj pravi obraz jaz niti pomislila nisem da je on morilec. :)

      Izbriši