31. december 2014

.:NAJ TELENOVELA LETA 2014:. Lo Que La Vida Me Robo

Več kot mesec dni smo izbirali Naj telenovelo leta 2014. Izbirali sta lahko med 15. telenovelami in dramskimi serijami. Glasovali ste lahko preko bloga, foruma in facebook strani. Pri tem pa izbrali za najboljšo telenovelo leta letošnjo televisino uspešnico Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja).
1. Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja) - 254 glasov
2. Sila - 75
3. Quiero Amarte (Želim te ljubiti) - 65
4. El Color de la Pasion (Barva strasti) - 60
5. Pasion Prohibida (Prepovedana ljubezen) - 48
6. La Tempestad (Vihar) - 39
7. Larin izbor (Larina izbira) - 20
8. Los Herederos del Monte (Dediči družine del Monte) - 19
9. Muhtesem Yuzyil (Sulejman Veličastni) - 17
10. Ask ve Ceza (Ljubezen in kazen) - 13
11. Brousko (Opojna ljubezen) - 12
12. Hilos de amor (V vrtincu mode in ljubezni) - 9
13. El Secreto del Puento Viejo (Skrivnost starega mostu) - 7
14. Escobar: El Patron del Mal (Escobar: Gospodar zla) - 5
15. Ponos Ratkajevih - 3

27 komentarjev:

  1. kera bo zmagala je blo že jasno a sila pa si ne zasluž drugega mesta. Najslabša telenovela na poptv letos

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To pa ni res! Vsak ima drugačno oz. pravico do svojega mnenja. In meni je telenovela Sila bila všeč. edino malo se je vlekla. Vsekakor si zasluži 2. mesto! Pa tudi Vrtinec življenja sem celotno gledala tako da zasluženo je dobila 1. mesto.

      Izbriši
    2. Se ne morem strinjam, da je bila Sila najslabša, ker v drugih državah je bila/je kar uspešna.Je nisem redno spremljala na pop tv, kakšen del sem si ogledala po internetu, in mi je bila všeč, ne more pa biti vsem všeč.
      Me pa zanima, če bi bila Sila v španskem jeziku pa bi jo spremljala???
      Vsak ima svoje mnenje. lp

      Izbriši
  2. Če Brenda ne bi zamenjala načina glasovanja tukaj na blogu, bi verjetno zmagala Sila. Zdaj je totalno očitno, da je nekdo goljufal pri prvotnem načinu glasovanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to pa ni res... tudi če brenda nebi zamenjala glasovanja, bi vrtinec zivljenja sigurno zmagal... glede sile pa se vidi, da kljub nekim predsodkom,ki smo jih imeli, ker je turška, je bila velikim všeč, tu goljufanje ni bilo mogoče...

      Izbriši
    2. Pa dajte nehat no, Brenda je lepo napisala da so spremenili način glasovanja, ker je nekdo večkrat glasoval.Ne boste/mo pa mogli nikoli vedet ali je bila goljufija ali ne. In vsak od nas ima svojo najljubšo in za večino Slovencev je to bila telenovela Lo Que La Vida Me Robo. In vsaka telenovela je na svoj način nekaj posebnega.

      Izbriši
    3. Končno en razumnež.

      Izbriši
  3. Sila je bila dost slabša od Quiero Amarte. V vsakem delu je bilo prikazano neko streljanje, igralca pa kao da pozirata ne pa igrata.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sila je bila bolj posneta, kot v resničnem življenju in ker je bila posneta tako je večina ljudi ni gledala, značilno za nas.Je pa bila v drugih državah uspešnejša. Vsak ima svoj okus za telenovele, in za svoje mnenje.
      Quiero Amarte bi požela več gledanosti če bi vsaj glavno igralko zamenjali.

      Izbriši
  4. Zasluženo res telenovela vrtinec življenja je bila fantastična. Vsak igralec je bil poseben. Glavna igralca nista bila pokazala kot angela ampak tudi z napakami kar je super. Res super vsaka vloga je nekaj pokazala in nobena ni bila brezvezna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam. Meni je bla tudi zaradi tega všeč. Alejandro ni bil svetnik in tudi Montserrat ne. In všeč mi je blo, kako so se posamezni liki skozi leta spreminjali, kot npr. Dimitrio, kako se je zresnil. Res, super telenovela.

      Izbriši
  5. Sila bi mora zmagati ki je boljša od vrtinca življenje al pa suljeman veličastni ki je naj boljša telenovela 4ever

    OdgovoriIzbriši
  6. V vrtincu življenja mi edino ni bilo všeč, da je Jose Luis na koncu umrl. Bil je naboljši lik v celotni telenoveli a so Alejandra potiskal v ospredje, čeprav je bila njegova vloga zelo dolgočasna

    OdgovoriIzbriši
  7. No sedaj se bom oglasila še jaz. Ko sem objavila, da lahko glasujete za najljubšo telenovelo v prejšnjem letu na blogu, sem naivno verjela, da boste glasovali res samo enkrat, ampak tega nekateri niste upoštevali. Da pa nisem takoj objavila v anketi, pa je vzrok ta, da mi je ta že večkrat nagajala, tako da so se mi med samim glasovanjem vaši glasovi izbrisali, ampak nato sem vseeno objavila glasovanje še v anketi, ki k sreči ni izbrisal nič.

    Mogoče bi po nekaterih mnenjih morala zmagati kakšna druga telenovela (serija), ampak potem večina ni bila takšnega mnenja. Meni osebno je vseeno katera je postala zmagovalka, ker mi nobena ni bila pretirano všeč. Upam in vem, da bo letošnje leto boljše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se stinjam. Mene telenovela Vrtinec življenja ni prepričala, čeprav sem jo kar dolgo gledala. Sebastian mi je simpatičen igralec, a ne moj najljubši. Angelique pa mi sploh ni všeč. Nimam pa nič proti, če drugi mislijo drugače. Imela je zelo veliko gledanost, dobila je že nekaj nagrad in jih še bo. Sila mi je bila od začetka všeč, ker je bila drugačna, potem pa mi je postala dolgočasna in je nisem gledala do konca. V Quero Amarte protagonista nista znala na ekranu prikriti razprtij, ki sta jih imelamed sabo. Med njima ni bilo nobene kemije in me nista prepričala.
      Tudi jaz upam, da bo letos boljše.

      Izbriši
    2. Quiero amarte res ni bila dobra. Glavna igralca sta tam igrala brez kake volje...

      Izbriši
    3. Meni je bila Quiero amarte všeč samo zaradi odlične zgodbe, vse sta pokvarila glavna igralca, ker ni bilo nobene kemije med njima. Drugače bi bila telenovela odlična kot npr. Amor bravio.

      Izbriši
  8. pa sej to je za crknit meni je bila lo que la vida me robo najbolj všeč pa če nebi na glasovanju zmagala se nebi sikiral ker jaz vem da sem v njej užival.! amen .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sklepam, da si moški. LOL To omenjam zato, ker sem kar spremljala Twitter in sem bla kar malo presenečena, ko sem ugotovila, koliko moških je spremljalo Lo que la vida me robo. Pri nas doma sta jo spremljala moj oče in moj brat, ki do zdaj nista spremljala niti ene telenovele v celoti.

      Izbriši
    2. sklepaš zelo dobro. :) sem moški in to nima veze ker sem gledal tudi quiero amarte itd. :) polno telenovel in kaj? :) ... samo pač se nea sikiram kaj na anketi zmaga meni všeč kar mi je všeč če komu drugemu ni.... (se zgodi) ;)

      Izbriši
    3. Ej, nisem mislila čisto nič slabega. Neverjetno kako takoj vsi napadalno odreagirajo. Karkoli kdo reče, ni prav. Dejte se umirit, no. Komentirala sem samo zato, ker moški vglavnem telenovel ne gledajo.To je vse.

      Izbriši
  9. Nisem napadalen samo na slabi dan si zadela. :) bodi dobro.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je že OK. Ti želim vse dobro v novem letu.

      Izbriši
    2. Nisem ista ki je komentirala ampak bi rada vprašala.Pa ima ta moški ime slučajno? :D

      Izbriši
    3. seveda ga ima. :D tebi ga posebej razkirjem če je razlog dovolj tehten ;) hahahahha. :P hec. :) matjaž.

      Izbriši
    4. Me veseli! :) Super da tudi moški gledajo telenovele. :)

      Izbriši