25. december 2014

.:SLOVENIJA:. Ste vedeli?

Danes se je končala telenovela Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja) na programu Pop TV. V telenoveli smo kot Gracielo videli Danielo Castro, kot Mario igralko Grettel Valdez in Luis Roberta Guzmana je igral Joseja Luisa. Ampak ali veste, koga je najprej želela producentka Angelli Nesma v teh vlogah?
Kot Gracielo je najprej želela Eriko Buenfil, kot zlobno Mario si je želela Adriana Louvier in kot Joseja Luisa je želela Valentina Lanusa. Vsi so vloge morali zavrniti zaradi različnih razlogov.
Kaj pravite, so vloge na koncu dobili pravi igralci ali bi bil kdo od začetnih bolj primeren za katero vlogo oziroma bi ga raje videli v tej vlogi?

9 komentarjev:

  1. Adriano si še lahko predstavljam ,saj sem jo že vidila v vlogi zlobnice. V vlogi Gricelde in Jose Luisa si ne morem predstavljati drugih igralcev, saj sta odlično odigrala vloge.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne morem si predstavljat.Mi je kar izbor igralcev,ki so igrali te osebe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz si ne morem predstavljat. Tile trije, ki so odigrali te karakterje, so bli odlični, sploh pa Daniela Castro v vlogi Graciele.

      Izbriši
  3. Tudi meni je bila daniela castro v vlogi graciele odlična. Čeprav je erika odlična igralka mi je kar všeč da je castro igrala. Ostalo pa si tudi nemorem nekak predstavljat. Mogoče bi bilo presenečenje. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela Castro je dobro odigrala vlogo Graciele. Ampak ta vloga je bila samo copy paste njene predhodne vloge v telenoveli Mi Pecado, tako da z novo vlogo "ni izumljala tople vode".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz sem enakega mnenja, da vloga, ki jo je odigrala Daniela ni dosti drugačna od vloge v telenoveli Mi pecado. Za spodnje tri si pa ne predstavljam kako bi izpadli v teh vlogah. Morali bi videti enake prizore z vsemi igralci potem bi pa lahko dala odgovor. Mogoče bi pa bili dobri?!

      Izbriši
    2. ja oprosti brenda da nisem vedel ne nisem gledal mi pecado hahahha lahko pa povem da mi je bila v vlogi graciele odlična. Se zgodi nemoremo vsi isto menit.

      Izbriši
    3. Napisala sem nasploh za vse, ni letelo samo na tebe. Samo napisala sem, da je bila ta vloga samo nadaljevanje prejšnje.

      Izbriši
    4. vredu . samo meni je bila zakon . njene solze in to. edino žal mi je da je ostala na cesti da se ni poboljšala.

      Izbriši