22. marec 2014

.:SLOVENIJA:. Vrtinec življenja - Producentka Angelli Nesma.

Producentka nove televisine telenovele Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja) je Angelli Nesma. Njeno polno ime je Angelli Nesma Medina.
 
Svojo pot v telenovelah je začela že v osemdesetih leith prejšnjega stoletja, ob producentu Valentínu Pimsteinu. Njena prva samostojna telenovela, ki jo je producirala je bila Entre la vida y la muerte, kjer bo bili v glavnih vlogah: Leticia Calderon, Sebastián Ligarde in Fernando Ciangherotti.
 
Nato pa je producirala naslednje telenovele: Maria la del Barrio (Uboga Maria), Mi querida Isabel, Sin Ti (Brez tebe), Camila, Por tu Amor (Za tvojo ljubezen), Por un Beso (Vse za poljub), Nina Amada Mia, Apuesta por un Amor (Srčna dama), Amar sin Limites, Al Diablo con los Guapos, Un Gancho al Corazon, Llena de Amor, Abismo de Pasion (Brezno ljubezni) in nazadnje Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja). 

6 komentarjev:

  1. zakaj nimamo i mi programa s samo serijami? to bi bilo tako zakon. pa mogoce vete, bo La gata kdaj v sloveniji? al pa color de la pasion?

    OdgovoriIzbriši
  2. La Gata pride po mojem mnenju 100% na Pop TV in mogoče že kar po telenoveli Lo Que La Vida Me Robo, samo to je samo moje mnenje, sem pa zihr da pride še letos. Za El Color de la Pasion pa ne verjamem, prej bo prišla na HRT1, kakor na Pop TV.

    Je pa res, da bi tudi jaz rada videla, da bi imeli kakšen program s telenoveli. Katere telenovele, bi naprimer ti rada videla na takšnem morebitnem slovenskem programu?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. supr :) nevem, porque el amor manda, deluje v redu:) so pa tudi stare serije, ki so bile na pop tv uspesnice..el secreto de amor, soy tu duena.. ali pa Rebelde! to bi ziher imelo veliko gledanost :)

      Izbriši
  3. Kaj pa Pasion de Gavilanes, Mi Pecado, Por Ella soy Eva, El Rostro de Analia, Mas Sabe el Diablo, Alguien te Mira?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to bi bilo supr :) res super, a je sploh kaj moznosti da se to omogoči? res, ena mojih najvecjih zelj :) pa que bonito amor bi tut rada pogledala;)

      Izbriši
  4. Dejansko še ne morem še nič povedat, ker še ni potrjeno. Spremljaj blogger, če bom kaj izvedela. Bi bilo pa ne super, ampak FANTASTIČNO.

    OdgovoriIzbriši