31. marec 2014

.:MEHIKA:. Novi igralki v Želim te ljubiti!

Igralski zasedbi trenutne televisine telenovele Quiero Amarte (Želim te ljubiti) sta se pred kratkim pridružili dve novi in mladi igralki. Barbara Islas bo igrala Sonio, medtem ko bo Marlene Kalb pa bo Cecy. In ravno slednjo smo na naših zaslonih videli pred kratkim, ko je imela manjšo vlogo, igrala je Mercedes, v telenoveli Corazon Indomable (Divja v srcu).
 
Poleg Barbare in Marlene sta na sliki sicer še Miguel Martinez in Zadkiel Molina. Miguel bo mladi protagonist telenovele Hasta el Fin del Mundo (Marjorie de Sousa), medtem ko naj bi bila Zadkiel fant prav tako igralke Laure Carmine.  
 

1 komentar:

  1. Začela semgledati to telenovelo. Za nazaj sem pogledala na VOYO. sploh ni tako slaba. Zgodba je lepa in igralska zasedba mi je všeč, ne smemo samo kritizitati. Christian dela Fuente se mi zelo dopade. S Kaymre se ne ravno ujameta. Jaz osebno ga še vedno vidim s Silvio Navarro. Kemija med njima je bila nekaj neponovljivega. brala sem, da je Carlos Moreno želel za to vlogo Silvio, a se je ona odločla za pavzo od TV ekranov. Kaymre ne kritiziram, a ob Christianu še vedno vidim Silvio.

    OdgovoriIzbriši