27. marec 2014

.:MEHIKA:. Datum premiere La Malquerida!

Tako kot sem včeraj pisala na blogu, telenovela La Malquerida s Victorio Ruffo in Christianom Meierjem prihaja na mehiške zaslone 2. junija, po koncu Quiero Amarte (Želim te ljubiti).

2 komentarja:

  1. Ta telenovela se mi že zdaj zdi grozna. Igralska zasedba... grozno. Victoria je že presrana igralka.. edino kar še zna je jokat za izgubljenimi hčerami bla bla bla.. Upam, da ne pride na pop.. naj raje pride kakšna druga.. recimo tista z silvio navarro, al pa uno z livito bravo, ko naj bi bla neka vlka uspešnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni tudi ni všeč Victoria, kot protagonistka sem mislila, da bo na koncu le izbral Lucero, ki bi bila milijonkrat boljša.
    Upam, da res pride De Que te Quiero, te Quiero, ker je super. Sicer mi prvi del ni bil všeč, sedaj pa je super.

    OdgovoriIzbriši