24. marec 2014

.:MEHIKA:. Začela so se snemanja telenovele La Malquerida!

Danes so se začela snemanaj težko pričakovane televisine telenovele La Malquerida, ki so se začela z mašo. Telenovela bo priredba istoimenske gledališke predstave, ki jo pripravlja producent Jose Alberto Castro, ki je pred tem produciral uspešnice: Rubi, Teresa (Tereza), La Que no Podia Amar (Zakon brez ljubezni) in nazadnje Corono de Lagrimas. Telenovela prihaja na mehiške zaslone v prvem tednu junija, ko bo zmenjala trenutno Quiero Amarte (Želim te ljubiti).
 
Sedaj pa je tudi uradno znano, kdo vse bo igral v tej telenoveli. To pa bodo: Victoria Ruffo, Christian Meier, Ariadne Diaz, Mane de la Parra, Africa Zavala, Osvaldo de Leon, Brandon Peniche, Sabine Moussier, Guillermo García Cantú, Maria Victoria, Nora Salinas, Alejandro Tommasi, Raquel Olmedo, Alberto Estrella, Fabián Robles, Ignacio López Tarso, Silvia Mariscal, ...

 
 
 
[linked image]

13 komentarjev:

  1. a je moznost da bo ta serija tudi na pop tv ? kaj pa mi corazon es tuyo? so moznosti?rada bi zopet videla silvio navarro...

    OdgovoriIzbriši
  2. stoposto bo ta telenovela na poptvju:) zgodba je neverjetna,drugačna,fascinantna..igralci so tudi 1a;) pomoje pride še letos :$$$$

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam, tudi ta bo sigurno kmalu na naših zaslonih.

    OdgovoriIzbriši
  4. kaj pa mi corazon es tuyo tudi? komaj cakam :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kdaj po pri nas Mi corazon es tuyo. komaj čakam. Rad bi videl Silvio. Ona ima eno posebno milino in energijo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi mene zanima Mi corazon es tuyo, ker bi rda videl mojo Silvio.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi jaz komaj čakam videti Silvio. Večina mehiških igralk je lepih, a ona je nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi jaz želim videti Mi corazon es tuyo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaa tudi jaz želim videti Silvioo < 333 Poleg Ane Brende Contreras zame najljubša igralka:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz mislim, da imata veliko več možnosti za predvajanje na naših zaslonih (Pop TV) La Malquerida in La Gata, kakor Mi Corazon es Tuyo. Edino, če pride do kakšnih sprememb ali presenečenj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ni fer, zakaj dajejo sploh taksne bedne serije kot je prepovedana strast, in pa kot je bila las bandidas ipd.. ce so druge veliko vecje uspesnice. veliko je telenovel ki so najbolse leta in je pri nas nismo imeli moznosti gledati. gdo to odloca?

      Izbriši
  11. Nevem, kdo izbira telenovele, ampak vem, da če bi jaz, bi bile predvajane tudi telenovele: Por Ella Soy Eva, Mi Pecado, Porque el Amor Manda, Cosita Linda, Alguien te Mira, ... Telenovele, ki so zanimive, ne pa takšne, ki so priredbe telenovel, ki smo jih že videli na naših zaslonih.

    OdgovoriIzbriši
  12. Moja zadnja telenovela, ki sem jo v CELOTI pogledala je bila na Pop TV Perro Amor (Sebična ljubezen), ker je to že skoraj 3 leta nazaj potem veste, kako gledam telenovele. Preko interneta pa sem gledala Por Ella Soy Eva s Lucero in Jaimejem Camilom, pa še to ne celo, kakšnih 50 delov sem spustila.

    OdgovoriIzbriši