24. marec 2014

.:SLOVENIJA:. Protagonista v Teresi in Lo Que La Vida Me Robo.

V sredo prihaja na Pop TV nova televisina telenovela Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja). V glavnih vlogah sta Angelique Boyer in Sebastian Rulli, ki sta bila leta 2010 že protagonista telenovele Teresa (Tereza). V nadaljevanju si lahko ogledate slike iz njune prve skupne telenovele in iz njune sedanje.
 
Teresa (Teresa in Arturo) - 2010
 
 
 
 
 
 
 
Lo Que La Vida Me Robo (Montserrat in Alejandro) - 2013/2014
 
 
 
 




2 komentarja:

  1. kje pa dobite vse te informacije o telenovelah ? :D super blog drugače, spremljam dnevno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Informacije dobivam iz res veliko forumov. Tako iz angleških, španskih, hrvaških, srbskih, poljskih, madžarskih, ... pa še bi lahko naštevala. Veliko jezikov sem se naučila zaradi telenovel (poljski), pri madžarskem pa mi ponavadi pomaga google, da ujamem bistvo.

    OdgovoriIzbriši