31. maj 2015

.:ARGENTINA:. Esperanza Mia - Kmalu prvi poljub protagonistov!

Gledalci telenovel smo že navajeni, da prvi poljub protagonistov pride že v začetkih delih, ali pa vsaj do desetega dela. Ampak ljubitelji trenutno najbolj gledane argentinske telenovele Esperanza Mia (Lali Esposito in Mariano Martinez) na ta poljub že dolgo čakajo. Gledalci ga bomo tako lahko videli šele v 45. delu, ki bo v Argentini predvajan 8. junija.

Spremljate telenovelo? Vam je všeč?

3 komentarji:

  1. Že ko sem prvič videla trailer od telenovele mi je bila zelo všeč in jo spremljam ko mi čas dopušča. Ta telenovela je nekaj posebnega.
    Glavna igralca sta mi všeč med njima je kemija, tudi ostala zasedba je dobra. Nimam nobene pripombe - zakon telenovela.
    Komaj čakam seveda prvi poljub, pa ko bo izvedela resnico o svoji družini.
    Brenda veš slučajno kakšno ima gledanost?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gledanost je odlična. Od nje je bolj gledana samo turška 1001 noč. Je še vedno najbolj gledana argentinska telenovela, enkrat jo je prehitela Entre Canibales, ampak samo ko je imela premiero.

      Izbriši
    2. Hvala ti za odgovor. Me veseli da ima odlično gledanost-saj si zasluži ker je zakon telenovela.

      Izbriši