28. januar 2015

.:ZANIMIVOSTI:. Producenti in njihove telenovele (3).

V tem tednu, se vsak dan spoznamo z dvema producentoma telenovel. Do sedaj smo spoznali producente: Salvadorja Mejia, Nathalie Lartilleux, Jose Alberto Castro in Carla Estrada in njihove telenovele. Danes se bomo posvetili dvema producentoma, ki v zadnjih letih predvsem ustvarjata komične telenovele, ki so v Mehiki še vedno priljubljene. To pa sta Juan Osorio in Rosy Ocampo.


Juan Osorio
celotno ime: Juan Manuel Osorio Ortiz
prva telenovela: El padre Gallo
trenutno zadnja telenovela: Mi Corazon es Tuyo
pripravlja: / 
njegova originalna telenovela: Tal como somos, Mi Segunda Madre, Dias sin luna, Duelo de Pasiones, Tormenta en el Paraiso, Mi Pecado
Na naših zaslonih smo videli njene naslednje telenovele:
Vivo por Elena (Vse za Eleno), Nunca te olvidare (Na pozabi me nikdar), Siempre te Amare (Večna ljubezen), Salome, Tormenta en el Paraiso (Zakleti biser) in Mi corazon es tuyo (Moje srce je tvoje).
Nismo videli naslednjih telenovel:
 Maria Jose, Marisol, Velo de Novia, Duelo de Pasiones, Mi Pecado, Una Familia con Suerte, Porque el Amor Manda, ...
Rosy Ocampo
celotno ime: Rosa María Ocampo García
prva telenovela: El diario de Daniela
trenutno zadnja telenovela: Que Pobres tan Ricos
pripravlja: originalno telenovelo Mas Canija Que Ninguna
njena originalna telenovela: El Diario de Daniela, ¡Amigos x siempre!, Rayito de luz, Cómplices al rescate, Las Tontas no van al cielo, Camaleones, La Fuerza del Destino, Mentir Para Vivir, ...
Na naših zaslonih smo videli njene naslednje telenovele:
El Diario de Daniela (Mala Daniela), Las Tontas no van al Cielo (S cukrčkom do sreče) in La Fuerza del Destino (Moč usode).
Nismo videli naslednjih telenovel: 
La Fea Mas Bella, Amor sin maquillaje, Camaleones, Por Ella Soy Eva, Mentir Para Vivir, Que Pobres tan Ricos, ...

 Katera je vaša najljubša telenovela od zgornjih producentov? Katero od njinih telenovel bi radi videli na naših zaslonih?

4 komentarji:

  1. mi corazon es tuyo

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi corazon es tuyo gledam in je super.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo dobra je Mi pecado

    OdgovoriIzbriši
  4. Od Juana Osoria mi je najboljša mi corazon es tuyo, porque el amor manda in tormenta en el paraíso. Od Rosy Ocampo pa las tontas no van al cielo, la fuerza del destino in por ella soy eva.

    OdgovoriIzbriši