30. januar 2015

.:SLOVENIJA:. Danes se poslavlja Toskana, ljubezen moja!

Danes se bo od naših zaslonov oziroma od programa Pop TV poslovila italijanska serija Le Tre rosa di Eva (Toskana, ljubezen moja).
 
Snemanja tretje sezone so se končala pred kratkim, trenutno pa še ni znano, kdaj se bo začela predvajati na italijanskih zaslonih.
 
Ste jo spremljali? Jo boste pogrešali?

7 komentarjev:

  1. Zelo dobra seija, sedaj spremljam zadnji del. na traku, ki je tekel na ekranu je pisalo "Toskana se poslavlja, spet se vidimo poleti" - ne vem kaj to pomeni. Mogoče poleti pride tretja sezona.
    V take tenčice, kot so bili tukaj zaviti umor,i jih Mehičani ne znajo zavtit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je, na traku piše, da tretja sezona prihja poleti. Tudi jaz jo sedaj spremljam na POP TV.

      Izbriši
  2. Tud imeni je všeč ta serija. Čeprav sem bila zelo razočarana, ko sem izvedela da prihaja na na naše zaslone, saj sem si želela latino telenovelo, sem jo iz radovednosti začela gledati in mi je postala všeč. Upam, da pride tudi 3 sezona.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ful dobra telenovela zakon! Komi čakam poletje ko pride 3.sezona :) je stokrat boljša kot pa mehiške!

    OdgovoriIzbriši
  4. Seveda jo bomo pogrešali in komaj čakamo na 3.sezono, saj je boljša od vsake latino telenovele. Upam, da je res kar je pisalo na POP TV-ju, da 3.sezona prihaja poleti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Pogrešala jo bom, saj je bila zelo dobra, a se poleti vrne. Ima tudi ta serija odlične igralke in igralce. Gledam tudi Mi corazon es tuyo, ki je v svojem žanru tudi odlična, ima dobro igralsko zasedbo. Jorge in Silvia sta izvrstna. Ponekod se prebere, da je mehiška različica boljša od španske. Barve strasti pa ne gledam, ker me ni povlekla.

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo jo pogrešam...upam da čim prej pride naslednja serija

    OdgovoriIzbriši