26. januar 2015

.:PERU:. Prihaja La Sombra del Pasado!

9 komentarjev:

  1. Ali se kdo tukaj, tako kot jaz, misli, da ta telenovela prihaja konec marca, po El Color de la Pasion, v Slovenijo?

    Mislim, da je super telenovela in res se je veselim!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zagotovo pride!


    "LA SOMBRA DEL PASADO" (Senca preteklosti) - od 24. marca 2015 samo na POP TV!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To verjetno ni potrjeno? Sicer pa sem mnenja, da nas Pop TV lahko preseneti in ponudi kaj drugega kot Televiso.

      Izbriši
    2. Ni potrjeno, seveda.. Zdelo se bi mi pa super, ce bi res prisla..

      Izbriši
    3. To sem napisala zato, da ne bi kdo narobe razumel.

      Izbriši
  3. "Lo que no deja brillar el Amor ..."

    - LA SOMBRA DEL PASADO

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz bi bila zelo vesela, če bi prišla La sombra del pasado na naš program POP TV saj je res super telenovela in bi jo z velikim veseljem spremljala. Tako, da le upam, da nas POP TV ne bo razočaral. :)

    OdgovoriIzbriši