29. januar 2015

.:MEHIKA:. Sedaj se omenja, kot morebitna protagonistka!

Mehiška igralka Ximena Romo je še ena kandidatka za protagonistko nove televisine telenovele Amores de Barrio, ki jo pripravlja producent Roberto Hernandez. Poleg nje se za to vlogo še vedno omenja Renata Notni.
V teh dneh pa naj bi Ximena prišla tudi na kasting.

3 komentarji:

  1. Raje bi videla da Renata Notni dobi glavno vlogo, Ximena se mi zdi bolj primerna za vloge zlobnic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa upam, da bo dobila vlogo, saj bi jo lepo bilo videti še kot protagonistko. Renata ni slaba igralka ampak ne vem no, me ne prepriča z svojim igranjem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz bi rada videla Ximeno kot protagonistko, kot zlobnico jo že gledamo, zdaj pa se še naj pokaže v dobri vlogi. Renate Notni sem se že malo naveličala, saj vedno enako igra.

    OdgovoriIzbriši