26. januar 2015

.:ZANIMIVOSTI:. Producenti in njihove telenovele (1).

V tem tednu si bomo pogledali še nekoliko drugačen pregled vseh telenovel, ki smo jih videli na naših zaslonih. Pred kratkim smo si lahko pogledali telenovele od leta 2010 iz Televise in Telemunda na naših zaslonih. Sedaj pa si bomo pogledali koliko telenovel od posameznega producenta smo si ogledali na naših zaslonih.
 
Izbrala sem 14 producentov. Večina jih je iz Televise, saj na naših zaslonih v veliko večini spremljamo samo televisine telenovele. Se bo pa našel tudi kakšen telemundom producent. Vsak dan se bom posvetila dvema producentoma. Pri tem bomo videla katere njegove telenovele smo videli na naših zaslonih in katere ne. Poleg tega pa bomo tudi pregledali, koliko originalnih telenovel je že posnel. Poleg tega boste lahko tudi izbrali najboljšo telenovelo posameznega producenta in katero telenovelo, ki jo še nismo videli na naših zaslonih, bi jo radi videli.
 
Danes sem izbrala televisina producenta Salvadorja Mejia in Nathalie Lartilleux, ki sta, kot verjetno že veste, par tudi zasebno.
Salvador Mejia
celotno ime: Salvador Mejía Alejandre
prva telenovela: Esmeralda
trenutno zadnja telenovela: La Tempestad
pripravlja: Lo Imperdonable (Ana Brenda Contreras in Ivan Sanchez)
njegova originalna telenovela: vse so priredbe
Na naših zaslonih smo videli njegove naslednje telenovele:
Esmeralda, La Usurpadora (Prevare), Rosalinda, Abrazame Muy Fuerte (Močno me objemi), Entre el Amor y Odio (Med sovraštvom in ljubeznijo), La Madrastra (Materina pot), Mundo de Fieras (Neusmiljena srca), Fuego en la Sangre (Goreče maščevanje), Triunfo del Amor (Zmagoslavje ljubezni) in La Tempestad (Vihar).
Nismo videli naslednjih telenovel:
Mariana de la Noche, La Esposa Virgen, Corazon Salvaje in Que Bonito Amor.
Nathalie Lartilleux
celotno ime: Nathalie Lartilleux Nicaud
prva telenovela: Inocente de ti
trenutno zadnja telenovela: La Gata
pripravlja: priredbo Bendita Mentira
njegova originalna telenovela: vse so priredbe
Na naših zaslonih smo videli njegove naslednje telenovele:
Inocente de Ti (Čista nedolžnost), Peregrina, Cuidado con el Angel (Angeli brez kril) in Corazon Indomable (Divja v srcu).
Nismo videli naslednjih telenovel:
Mar de Amor, Rafaela in La Gata.
 
Katera je vaša najljubša telenovela od zgornjih producentov? Katero od njinih telenovel bi radi videli na naših zaslonih?

6 komentarjev:

  1. Gledala sem samo corazon indomable in la tempestad. Obe super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Salvador je nekoč posnel odlične telenovele, zadnje čase pa polomije. Moje najljubše Salvadorjevje telenovele so Prevare, Materina pot ter seveda prva telenovela pri nas Esmeralda.
    Nathhaliene telenovele pa mi niso bile preveč všeč razen Divje v srcu. Nathalie Lartilleux ni nikoli posnela pretirano uspešnih telenovel, Salvador Mejia je bil bolj uspešen.

    OdgovoriIzbriši
  3. Od Salvadora mi je najljubša Triunfo del amor. Od Natahali pa mi je najljubša Cuidado con el angel. Rada pa bi videla La Esposa Virgen in La Gata.

    OdgovoriIzbriši
  4. Od Mejie sta mi najljubsi "La Madrastra" in "Mundo de Fieras", od Lartilleuxove pa mi ni vsec nobena, zaradi igralske (Bracho in Andere) zasedbe mogoce "Rafaela" ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Od Mejie sta mi najljubsi "La Madrastra" in "Mundo de Fieras", od Lartilleuxove pa mi ni vsec nobena, zaradi igralske (Bracho in Andere) zasedbe mogoce "Rafaela" ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so od Nathalie Latrilleux bile všeč cuidado con el angel, corazon indomable in mar de amor. Od Salvadorja Mejie pa Esmeralda, mundo de fieras, fuego en la sangre in triunfo del amor. Pa zelim si videti še to novo Lo imperdonable.

    OdgovoriIzbriši