29. januar 2015

.:ALI VEŠ?:. Slabo izbrani igralci!

Ne zgodi se pogosto v telenovelah, ampak se v zadnjem času vseeno v televisinih telenovelah. V trenutni telenoveli Que te perdone Dios (Zuria Vega in Mark Tacher), katere producentka je Angelli Nesma, igra mamo starejše protagonistke Rebecce Jones igralka Ana Bertha Espin. Zanimivo je to, da je slednja celo eno leto mlajša od igralke, ki je njena hčerka v telenoveli. Ana je stara 56. let, Rebecca pa 57.
To pa ni edina telenovela. Leta 2010 je producent Salvador Mejia poskrbel za telenovelo Corazon Salvaje, kjer sta bila protagonista Aracely Arambula in Eduardo Yanez. Takrat je protagonistovo mamo igrala Laura Flores. Slednja je sicer tri leta mlajša od Eduarda Yaneza, pa ji je producent vseeno namenil vlogo njegove mame.

9 komentarjev:

  1. Res ne vem kaj je Salvador Mejia razmišljal, ko je izbral Lauro Flores da odigra mamo Eduardu Yanezu saj že na prvi pogled zgleda precej mlajša od Eduarda. Popolni nesmisel. Veliko je starejših igralk (Carmen Salinas, Ana Martin, Diana Bracho...)ki bi bile bolj primerne. Ni čudno da je bila Corazon salvaje polomija.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Hvala, se trudim objavljat tudi kaj drugega razen novic in govoric.

      Izbriši
  3. Meni pri Corazon salvaje ni bila problem Laura Flores, ampak Eduardo Yanez. Nekoga mlajšega bi morali izbrat. Z Aracely tudi nista imela neke kemije in zaradi tega telenovela ni uspela. Ostala igralska zasedba je bla pa kar dobra in so kar dobro opravili svoje delo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Telenovela ni uspela zato, ker je Mejia delal priredbo "Corazon Salvaje" iz leta 1993 (Gonzalez in Palomo), ki je med Mehicani ena najpriljubljenejsih nasploh, velika tezava pa je bila, da je Palomo ze mrtev in so Mehicani se nekoliko bolj emocionalno vezani na staro verzijo. Mejia bi moral vedeti, da s pokojnikom ne mores tekmovati, tako da je bila telenovela obsojena na propad od samega zacetka, pa tudi, ce bi vlogo protagonista prevzel Levy, Colunga ali kdorkoli.

      Preprosto dejstvo je, da se nekaterih telenovel pac ne prireja. Zamislite si priredbo filma "The Bodyguard", kjer bi vlogo pokojne Whitney Houston odigrala na primer Rihanna ... Whitney bo ostala Whitney ...

      Izbriši
    2. Mislim, da je bila zgodba zmešana še z eno televisino telenovelo in sicer Yo compro a esa mujer, kjer sta bila protagonista Leticia Calderon in Eduardo Yanez.

      Izbriši
    3. Ja, jaz sem tudi to prebrala nekje, Brenda. Splošno mnenje na različnih forumih je blo, da telenovela ni bla tako zelo slaba, navsezadnje je imela 9 nominacij za nagrade TVyNovelas in tudi neko drugo nagrado, ampak da sta bila protagonista totalno faljena in ime telenovele bi moralo biti drugačno. Ker vsak, ko sliši "Corazon salvaje", takoj pomisli na verzijo z Edith Gonzles in Eduardom Palomom. Meni je tudi ta verzija ena najboljših telenovel, kar sem jih kdaj gledala, ampak mi pa tudi ta priredba ni tako grozna kot eni govorijo. La tempestad, ki je tudi od Mejie mi je bla pa grozna, ker so mi bli tudi igralci kr neki. Sploh pa protagonista.

      Izbriši
    4. Meni edina stvar, ki mi je všeč pri mehijinih telenovela so njene naslovne pesmi. Tudi od Corazon Salvaje ni tako slaba. Ja baje sta bila pri tej telenoveli najboljša Angelique Boyer in Sebastian Zurita, ki sta bila bolj prepričljiva, kakor Aracely in Eduardo.

      Izbriši
    5. Meni je bla tudi uvodna pesem, Me enamore de ti-Chayanne ful všeč. In se strinjam, Boyerjeva in Zurita sta imela ful dobro kemijo. Pa tudi lokacije, kjer so snemali, so ble ful dobre.

      Izbriši