24. julij 2014

.:MEHIKA:. Jose Ron brez vloge! Bo Ferdinando protagonist?

Mehiški igralec Jose Ron naj bi res ostal brez glavne vloge v novi televisini telenoveli Muchacha Italiana Viene a Casarse. Njegovo vlogo pa bi lahko producent Pedro Damian dal igralcu Ferdinandu Valencia, za katerega bi to bila prva glavna vloga. Je pa že končal s snemanji telenovele Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja), kjer igra Adolfa.
Medtem, pa naj bi bila protagonistka Livia Brito.

5 komentarjev:

  1. Škoda. Jose Ron je odličen igralec. Vlogo bi osebno dala komu drugemu. Zdi se mi, da Ferdinando ni ravno za glavne vloge, bolj mu pristaja stil zabavljača oz. vloga, ki jo ima v vrtincu življenja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene je Ferdinando z vlogo Adolfa (še posebno v zadnjih delih) prepričal da je odličen igralec, tako da upam da bo res on protagonist.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam. Fernando si zasluži biti protagonist. Res je bil odličen kot Adolfo v teh zadnjih delih.

      Izbriši
  3. ni res... Ferdinando je odličen igralec, sem ga gledala tudi v Evi pa je tam igral geja. Zasluži si to vlogo

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam, oba sta odlična igralca; bi pa bilo dobro, če bi priložnost dobil res Ferdinando, se mi zdi da ima velik talent in veliko potenciala.

    OdgovoriIzbriši