30. julij 2014

.:MEHIKA:. Prodana v 70 držav!

V Mehiki se trenutno predvaja televisina telenovela La Malquerida, ki pa ne dosega preveč dobre gledanosti v svojem terminu. Je pa tako producent Jose Alberto Castro vesel nad svojo novo telenovelo.
Kot glavnega krivca za neuspeh telenovele nekateri krivijo perujskega igralca Christiana Meierja, ker po njihovem mnenju ni dovolj prepričljiv v glavni vlogi. Je pa ravno slednji povedal v enem od intervjujev, da je bila prej omenjena telenovela, še pred začetkom predvajanja prodana v 70 držav.
Je med njimi tudi Slovenija?

7 komentarjev:

  1. Mislim, da ne moremo kriviti samo enega igralca. Zanimivo pa bi bilo raziskati, kaj vpliva na gledanost. Zelo rada bi to vedela? Bolj kot gledam Quiero amarte in Vrtinec življenja - bolj mi je všeč Quiero amarte, a v Mehiki se ni prijela. Nekateri krivijo Karime. Kvaliteta igralcev sigurno ne vpliva na gledanost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene Christian v telenoveli kar dobro preprečuje, in res upam ,da se bo gledanost povečala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Me ne preseneča majhna gledanost. Trenutno so v Mehiki vse ostale Televisine telenovele boljše. Nima smisla kriviti samo enega igralca, ampak mene nasploh igralska zasedba ne pritegne. Ariadne še, kar se tiče ostalih so mi čisto nekej out.

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam - tudi meni je Adriadne kot igralka zelo všeč, ostala zasedba pa je premalo 'sveža'.. Kar me pri telenoveli v glavnem moti, je sama incestuozna zgodba - nekako me ne navduši ljubezensko razmerje med pastorko in očimom (čeprav je res, da je ni vzgajal in ji ni predstavljal očetovske figure).

    OdgovoriIzbriši
  5. Upam da ni Slovenija med temi 70 državami. Ta telenovela me enostavno ne pritegne in upa, da bo prišla katera druga.

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz tud upam da tega NE BOMO videli pri nas... Ne zanima me romanca med očimom pa pastorko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Škoda da telenovela nima dosti gledanosti saj meni osebno se zdi čisto v redu. Všeč sta mi Aridadne in Mane de la Parra kot glavna igralca. upam da bi prišla k nam.

    OdgovoriIzbriši