30. julij 2014

.:MEHIKA:. 29.07. - Gledanost drugega dela telenovele Hasta el Fin del Mundo je padla, ampak je še vedno najbolj gledana telenovela

Hasta el fin del mundo (prvi teden) 22.8
Mi corazón es tuyo 21.7 
La Gata 16.8
El color de la pasion 16.4
La Malquerida 15.6
Avenida Brasil (zadnji tedni) 10.5
Siempre tuya Acapulco (zadnji tedni) 8.3  

5 komentarjev:

  1. jaz še vedno mislim, da je gledanost telenovel nizka zato, ker so počitnice in je večina ljudi na dopustu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz tudi mislim enako. Bomo videli. Zadnje dni je gledanost res šla navzdol.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne smemo pozabiti, da ima telenovela Hasta el fin del mundo najboljši termin in danes ni presegla pričakovane gledanosti. Ostale tri pa jo še vedno presegajo. Izjema je la La malquerida, ki se sploh ne dvigne in ima še manjšo gledanost kot Quiero amarte. Mi corazon es tuyo pa še ni padla pod 20.

    OdgovoriIzbriši
  4. Včeraj sem na eni mehiški spletni strani prebrala, da očitno prazniki ( vacaciones) vplivajo na manjšo gledanost telenovel. Pa ne vem ali imajo v Mehiki kakšen praznik, ali so bili mišljeni dopusti. Moja španščina ni najboljša in lahko kakšno zvezo razumem napačno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Konec julija so v Mehiki prazniki Oaxaci Guelaguetza - nacionalni plesi v raznobarvnih kostumih, baje potekajo številne prireditve.

    OdgovoriIzbriši