25. julij 2014

.:MEHIKA:. Vse najboljše, Margarita!

Danes praznuje 35. rojstni dan mehiška igralka Margarita Magana. V svet telenovel je vstopila leta 1995, ko je igrala v telenoveli Bajo un mismo rostro. Nato pa so sledile vloge v telenovelah: Mi Pequeña Traviesa, Camila, El Juego de la Vida, Las Vias del Amor, Amar Otra Vez, La Verdad Oculta, Al Diablo con los Guapos, Un Gancho al Corazon, ... Na naših zaslonih pa smo jo videli v telenovelah: Maria la del Barrio (Uboga Maria), Por Tu Amor (Za tvojo ljubezen), Por un Beso (Vse za poljub), Cuando Me Enamoro (Ko se zaljubim), Teresa in Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja).
Vse najboljše, Margarita!

5 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Se opravičujem, sem tako hitro tipkala, da sem jo kar za 10 let pomladila :)

      Izbriši
    2. Če ne bi dobro poznala igralke, bi res vrjela da jih ima 25.

      Izbriši
  2. js bi tud prej 25dala a glede nato kolko telenovel ma že posnetih...

    OdgovoriIzbriši
  3. Margarita je super :) men se je zmer dopadla v telenovelah, najbolj v teresi. gata de vecindad :))

    OdgovoriIzbriši