29. julij 2014

.:MEHIKA:. Prvi del telenovele Hasta el Fin del Mundo prehitel predhodnico!

Včeraj se je na mehiškem programu Canal de las Estrellas začela predvajati nova televisina telenovela Hasta el Fin del Mundo (Marjorie de Sousa in Pedro Fernandez). Priredba argentinske Dulce Amor, ki jo pripravlja producent Nicandro Diaz, je v prvem delu zabeležila 24,0 odstotno gledanost. V prvem delu je tako po gledanosti prehitela njeno predhodnico telenovelo Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja). V nadaljevanju si lahko pogledate, kolikšno gledanost so imele telenovele pri prvi epizodi od leta 2011 oziroma od telenovele Dos Hogares (Moji dve ljubezni).
 
1. La Tempestad (Vihar) - 26,9
2. Amores Verdaderos - 26,7
3. Abismo de Pasion (Brezno ljubezni) - 25,4
4. Hasta el Fin del Mundo - 24,0
5. Dos Hogares (Moji dve ljubezni) - 23,6
6. Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja) - 20,0
 

2 komentarja:

  1. To je lep dokaz, da telenovela, ki je imela dobro gledan prvi del ni nujno, da je tudi na koncu uspešna. Želim pa ji veliko uspeha. Saj smo že zadnjič komentirali, da je Lo Que La Vida Me Robo prve tri mesece imela nizko gledanost.

    OdgovoriIzbriši
  2. Neverjetno je kako je Lo Que La Vida Me Robo začela s slabo gledanost in nato končala z eno najbolj gledanih telenovel (prišla je čez 30,0). La Tempestad pa je začela z dobro gledanost ,končala pa s slabo.

    OdgovoriIzbriši