29. julij 2014

.:MEHIKA:. Bo tako uspešna, kot njena predhodnica?

Telenovela je zamenjala Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja).

7 komentarjev:

  1. Nw mogoče... ampak jaz sem mnenja da ne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Upam da bo uspešna saj je dobra zgodba z dobrimi igralci. želim ji veliko uspeha!

    OdgovoriIzbriši
  3. Men je bil prvi del všeč in upam ,da bo telenovela uspešna. Me pa zanima kakšna je bila gledanost prvega dela?

    OdgovoriIzbriši
  4. Gledanost prvega dela je bila 24,00. to je dosti več, kot je bila gledanost prvega dela pri Vrtincu življenja ( 20,00).

    OdgovoriIzbriši
  5. Rating del 28 de julio del 2014 en México, Hasta el fin del mundo 24.0/35.2
    July 29 2014 at 12:25 PM
    No score for this post Antony (no login)
    de la direcci?n IP 201.157.81.211
    Fea. 9.8-23.3
    Gata. 16.7-33.3
    Rosa. 18.2-35.2
    Color. 16.7-30.4
    Malquerida. 16.2-27.1
    Corazón. 21.6-32.8
    Mundo. 24.0-35.2

    Je gledanost ostalih telenovel zelo padla, ne vem, kaj vpliva na to. Mogoče, ker je tudi v Mehiki poletje in čas dopustov. ne vem, ker do sedaj telenovel nisem spremljala. Predvidevam pa , da je zimski čas za telenovele bolj primeren. Ne vem pa kakšna je gledanost na UNIVISIONU. La malquerida ima lepo zgodboin dobre igralce pa se sploh ne dvigne. Imam občutek, da ima še slabšo gledanost kot pred njo Quiero Amarte.

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je, med poletjem so ljudje na dopustu in nimajo časa gledati telenovele, mogoče se bo gledanost telenovel septembra začela višat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Se strinjam, jaz sedaj poleti gledam telenovele na VOYO in na netu, ker je zelo dolgo svetlo. Vrtninec življenja in sedaj Do konca sveta imata najboljši termin v Mehiki in to gotovo vpliva na gledanost. Me prav zanima, katere od teh novejših telenovel bodo prišle na POP TV, ko se bodo te iztekle.

    OdgovoriIzbriši