27. junij 2014

.:ZDA/MEHIKA:. Ana Brenda kot voditeljica!

Mehiška igralka Ana Brenda Contreras se bo preizkusila še kot voditeljica. 17. julija bo v družbi Galilea Montijo in El Dasa vodila podelitev nagrad Premios Juventud.

7 komentarjev:

  1. Kdaj bo ta podelitev in kdo odloča o nagrajencih - strokovna komisija ali tudi občinstvo? Se mogoče ve,kdo so nominiranci?

    OdgovoriIzbriši
  2. O tem, kdo so nominiranci v kategorijah, ki se nanašajo na telenovele, sem pisala že pred meseci. O nagradah pa seveda odločajo glasovalci oziroma občinstvo.

    Več najdeš tukaj: http://svet-telenovell.blogspot.com/2014/05/nagrade-premios-juventud-2014.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Sedaj je verjtno že prepozno, me pa zanima za naprej. kaj lahko glasujemo tudi mi? Kaj vi to objavite, od kod se lahko glasuje? Verjamem, da ste o tem že pisala, ker vidim, da tukaj lahko dobim veliko informacij. Se pa jaz to spletno stran odkrila šele pred kratkim, ker prej telenovel nisem gledala in me to ni zanimalo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja tudi mi lahko glasujemo, ponavadi ko objavim nominirance dodam tudi link s katerim si avtomatsko na spletni strani, kjer poteka glasovanje.

    Me veseli, da obiskuješ moj blog in upam, da boš tudi še naprej. Vprašaš pa lahko vedno kar želiš.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kdo bo sovoditelj ?

    OdgovoriIzbriši
  6. Je napisano zgoraj! Galilea Montijo in El Dasa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala sem premalonatančno pogledala.

      Izbriši