27. junij 2014

.:MEHIKA:. Kdo bo protagonist telenovele Yo no Creo en los Hombres?

Producentka Giselle Gonzalez še vedno išče igralca, ki bi lahko postal protagonist njene nove telenovele Yo no Creo en los Hombres. V paru s Adriano Louvier bi lahko bil David Zepeda, kateremu naj bi bila ponujena tudi možnost, da bi lahko odpel kakšno pesem v telenoveli. Ni pa to edini kandidat. Producentka stavi na nove talente in sicer na igralca Alejandra Garcia in Alejandra Estrada.
Adriana Louvier & Alejandro Garcia
 
Adriana & Alejandro Estrada

7 komentarjev:

  1. Adriana je lepa igralka, a bo morala pokazati malo več energije. V telenoveli Quiero amarte je bila preveč toga (eno danes, drugo jutri).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako antipaticna igralka, ni za glavne vloge res...

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je pa zelo lepa igralka. Sej prav, da je dobila priloznost, da se izkaze. Ne pa da sami isti igralci nastopajo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je Adrina zelo dobra in lepa igralka. upam da ji bo ta vloga pisana na kožo.se jo že veselim da jo vidim kot protagonistko.

    OdgovoriIzbriši
  5. Adriana je super igralka. Na žalost svojega talenta ni mogla pokazati v telenoveli Quiero Amarte. Je bila pa v telenoveli Emperatriz odlična. Tako da ne dvomim, da bo v novi telenoveli super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zakaj mislite, da Adriana v telenoveli Quiero amarte ni mogla pokazati svojega talenta? Meni je všeč, a v tej telenoveli je kot lutka, nobenega življenja ni v njej. Jaz gledam to telenivelo ima zelo lepo zgodbo, a v njej nekaj ne deluje. Po končani epizodi se počutim prazno, odnosi med zaljubljenci se me sploh ne dotaknejo, ker je vse nekaj na silo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Saj ravno zato. Celotna telenovela je brez "življenja" v njej se vse dogaja tako kot, da igralci niso imeli nobene energije ali želje igrati. Pa tudi vloga kakršno je imela Adriana ji ni bila pisana na kožo. Sicer se mi zdi, da ji bolj pašejo vloge zlobnice, ampak zagotovo bo vseeno uredu kot protagonistka.

    Jaz sem po tem, ko sem videla Adriano v telenoveli Emperatriz preprosto pričakovala od nje več. Ampak potem sem ugotovila, da je na žalost zgodba tako napisana in da več preprosto ne more pokazati.

    OdgovoriIzbriši