28. junij 2014

.:ANKETA:. Katera je tvoja najljubša telenovela?

Danes me zanima vaš odgovor na čisto preprosto vprašanje: "Katera je tvoja najljubša telenovela?".
Zagotovo ste si do sedaj že pogledali veliko telenovel. Tako na televizijskih zaslonih, kakor tudi preko spleta. Katera telenovela vam je bila do sedaj najbolj všeč? Katero bi si ogledali še in še in ...?
Snemanje telenovel je v zadnjih letih v porastu. Veliko telenovel se snema že tudi izven Latinske Amerike. Tako se snemanjo v Evropi, kjer nekatere bolj spominjajo na dramske serije (Turške, Španske, Hrvaške, ...), saj imajo sezone, medtem ko jih prave telenovele nimajo. Vedno več pa jih snemanjo tudi v Aziji in sicer v Indiji, Tajski, Japonski, ...
 
Na naših zaslonih se je zavrtelo že veliko telenovel iz Latinske Amerike. Veliko med njimi je bilo uspešnih, se pa najde tudi kakšna, ki ni dosegla velikega uspeha.
 
Katera je tvoja najljubša? Katera je najboljša? Katero se ne bi nikoli naveličal gledati?
Katera je tvoja najljubša telenovela?

13 komentarjev:

  1. 1.Moja najljubša telenovela je Amor bravio.
    2.Najboljše so mi Sortilegio, Pasion prohibida in Lo que la vida me robo.
    3.Nikoli se ne naveličam gledati Terese.
    4.Najljubše so mi tudi Cuando me enamoro , Abismo de pasion in La malquerida.

    OdgovoriIzbriši
  2. Težko se je odločiti samo za eno.

    OdgovoriIzbriši
  3. 1. Amor Bravio
    2.Amor Bravio,Eva Luna,Lo qué la vida me robo,Quiero amarte
    3.Amor Bravio
    4.La gata, Abismo de pasion,...
    zelo si pa želim ogledati MI CORAZON ES TUYO

    OdgovoriIzbriši
  4. Več jih je dobrih in se je težko odločiti za eno samo. Mogoče bi izpostavla Sortilegio, katerega se nikoli ne naveličam gledat in bi ga lahko vedno znova in znova. Potem pa še kakšna Rubi, Amores Verdaderos, La mujer del vendaval, Por tu amor, Lazos de amor, Mi Destino eres tu,...

    OdgovoriIzbriši
  5. Bilo je veliko odličnih telenovel, pa bom kar naštela nekaj, ki so mi najljubše:
    Sortilegio, Amor Bravio, Pasion Prohibida( turška verzija, sam ne znam napisat), Lo que la vida me robo, Cuando me enamoro, manana es para siempre, abismo de pasion, fuerza del destino, Soy tu dueña, angel rebelde, Perro amor, Dame chocolate, acorralada, cuidado con el angel, tormenta en el paraiso, Teresa, Fuego en la sangre, Corazon indomable.... jih je še ogromno, ampak definitivno najlepša in najljubša telenovela mi je bila Sortilegio, pa seveda vse v katerih je igrala Silvia Navarro...

    OdgovoriIzbriši
  6. Težko se je odločiti samo za eno telenovelo. Meni so bile najljubše De que te quiero te quiero, Rosa diamante, Lo que la vida me robo, Rebelde, Mi pecado, Cuando me enamoro, Tormenta en el paraiso, En nombre del amor,...

    OdgovoriIzbriši
  7. Moja najljubša telenovela je Amor Bravio. Vsako epizodo sem gledala najmanj 10X. Tako dobrega para nisem videla nikoli več. Tukaj si res čutil nežnost in ljubezen. Sedaj gledam tudi Quiero amarte, če sem pri Amor Bravio komaj čakala, da se Camila in Daniel pojavita na ekranu, sedaj komaj čakam, da Maxa in Amaye ni na ekranu. Pravijo, da je bila zelo dobra Ruby, jaz je nisem gledala. Trenutno mi je najbolj všeč Sila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Najboljša v zgodovini je definitivno Rubi :))
    Nikoli se ne naveličam gledati Rubi in Terese.
    Polek telenovele Rubi so bile zelo dobre še: Močno me objemi, Teresa, Prevare in Materina Pot

    OdgovoriIzbriši
  9. Moja najljubša telenovela je bila Teresa. Bile so mi pa tudi všeč Rubi, Lo que no podia amar,corazon indomable,heridas de amor , sortilegio,amor bravio,quiero amarte,De que te quiero te quiero, soy tu duena absimo de pasion la tormenta cuando me enamoro,lo que la vida me robo,la mujer del vendaval...Same odličen telenovele! In še mnogo jih je ki se še snemajo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Težko se je odločiti samo za eno telenovelo, ker je veliko dobrih in jih večkrat gledam. Zato bom naštela meni najljubše: Cuidado con el angel, Mi pecado, Sortilegio, La tormenta, Mas sabe el diablo, Mi corazon insiste, Amor bravio, Corazon indomable, Triunfo del amor, La gata, la malquerida, Lo que la vida me robo, Quiero amarte, Cosita linda, Acorralada, Pasion, Luna la heredera, Zorro, La espada y la rosa, Alguien te mira. Pa še bi se našlo.

    OdgovoriIzbriši
  11. vse so bile ok. amak turki sedaj premagaju vse serije kod je npr mama vedno tvoja ...

    OdgovoriIzbriši