12. marec 2014

.:MEHIKA:. To je protagonistka nove televisine telenovele Mi Corazon es Tuyo! Silvia se vrača!

Silvia Navarro
 

4 komentarji:

  1. Ttelenovele gledam šele eno leto. Do sedaj sem videla samo tri. Zelo so me pritegnile (sem not padla). Zelo me je prevzela Silvia Navarro in sem zelo vesela, da je dobila vlogo. V zadnjem času sem zelo veliko brskala po internetu in spoznala veliko igralcev telenovel. V zadnjem času sem spremljala tudi castinge dveh telenovel. To je noro, traja zelo dolgo časa, enkrat zanikajo in nato potrdijo in tako dalje.. V tem ne vidim nič slabega, če držijo gledalce v napetosti. Če pa tako natepavajo tudi igralce je to slabše kot sužnjelastniški odnos. Naj se malo zamislijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ekstra!! Jedva čekam.

    OdgovoriIzbriši
  3. a bo ta telenovela prišla k nam na pop tv ??.....prosim recite Jaaa

    OdgovoriIzbriši
  4. Rada bi napisala, da bo, ampak ne verjamem. Ker Pop TV ne predvaja komičnih telenovel, ki so v Mehiki dobro gledane. Zadnja takšna telenovela je bila Las Tontas no van al Cielo (S cukrčkom do sreče), nato pa ni bilo nobene več takšne. Tako, da lahko samo upamo, da jo bomo videli tudi na naših zaslonih.

    OdgovoriIzbriši