25. oktober 2015

.:ANKETA:. Kaj želimo videti v letu 2016?

Lansko leto sem vas vprašala, katere telenovele bi radi videli na naših zaslonih v prihajajočem letu. Takrat sem, med vašimi predlogi izbrala Top6 telenovel, ki so imele največ vaših glasov. Zato se na vas obračam ponovno. 
 
Lansko leto so se med Top 6 uvrstile naslednje telenovele:
1. Mi Corazon es Tuyo (Moje srce je tvoje)
2. Tierra de Reyes
3. La Sombra del Pasado (Grehi preteklosti)
4. Muchacha Italiana Viene a Casarse
5. Reina de Corazones
6. La Gata
Kot lahko vidite so od šestih vaših največjih želja izpolnjene tri (ena se sicer še ni začela predvajati, je pa odkupljena in samo čaka na začetek predvajanja).

Tokrat me zanima, katere telenovele bi radi videli v ostanku letošnjega in prihajajočem letu na naših zaslonih.
Kliknite za ogled večje slikeKliknite za ogled večje slikeKliknite za ogled večje slike
Kliknite za ogled večje slike

Lahko izberete telenovele, ki so zgoraj ali pa preprosto izberete takšne, ki so vam všeč! Tudi ni potrebno, da so letošnje ali lanske telenovele, lahko so tudi starejše.

45 komentarjev:

  1. Sonja, kako to mislis da je ena odkupljena pa se se ni zacela? Tierra de Reyes ali Reina de Corazones? In kdo jo je odkupil?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odkupljena je Muchacha Italiana Viene a Casarse.

      Izbriši
    2. Tako je, Muchacha je odkupljena pa se še ni začela predvajati.

      Izbriši
  2. pasion y poder,ter yo no creo en los hombres!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Pasion y poder in pa la vecina

    OdgovoriIzbriši
  4. Pasion y poder, esperanza mia in reina de corazones

    OdgovoriIzbriši
  5. Antes Muerta que Lichita in Esperanza mia!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pasion y poder, Reina de corazones

    OdgovoriIzbriši
  7. pasion y poder antes muerta que lichita in la vecina

    OdgovoriIzbriši
  8. pasion y poder ali tierra de reyes

    OdgovoriIzbriši
  9. A que no me Dejas, Pasion y Poder, Que te perdone Dios in El senor de los cielos

    OdgovoriIzbriši
  10. a que no me dejas pasion y poder la vecina por siempre mi amor in antes muerta que lichita

    OdgovoriIzbriši
  11. Odgovori
    1. Lahko napišeš katerokoli, ni treba da izbiraš me zgornjimi, ker so samo "za okras".

      Izbriši
  12. Pasion y poder :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. A que no me dejas, Pasion y poder

    OdgovoriIzbriši
  14. Pasion y poder, Amor de barrio, A que no me Dejas, Yo no creo en los hombres in Hasta el fin del mundo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Amor de barrio,Corazon valiente,Esperanza mia, La patrona,Tanto amor...
    Pa tudi kakšna turška ne bi bila slaba.

    OdgovoriIzbriši
  16. Pasion y poder, La Vecina, La Gata

    OdgovoriIzbriši
  17. la vecina amor de barrio pasion y poder hasa el fin del mundo

    OdgovoriIzbriši
  18. Želel bi videti Amor de barrio, La Vecina, A que no me dejas, Antes muerta que Lichita, Pasion y poder pa mogoče še Quien es quien ( če bo uspešna)

    OdgovoriIzbriši
  19. Pasion y poder, Hasta el fin del mundo, Amores verdaderos, Hotel de los secretos

    OdgovoriIzbriši
  20. Pasion y poder, Amor de barrio, Antes muerta que Lichita

    OdgovoriIzbriši
  21. Še enkrat bom napisala.

    NI POTREBNO ZA IZBERETE KATERO OD TELENOVEL, KI SO ZGORAJ, NAPIŠITE TISTE, KI SI JIH VI ŽELITE VIDETI NA SLOVENSKIH ZASLONIH!

    OdgovoriIzbriši
  22. Prosim ne televisinih,ki so katastrofalne!! Rada bi videla Tierra de reyes,Esperanza mia, El señor de los cielos (1,2,3) in pa Quien es quien

    OdgovoriIzbriši
  23. Pasion y poder, Antes muerta que lichita, Amor de barrio

    OdgovoriIzbriši
  24. pasion y poder antes muerte que lichita

    OdgovoriIzbriši
  25. Lazos de amor, teresa, lo que la vida me robo, amores verdaderos, rubi... Uglaunem Angelique Boyer in Sebastian Rulli..

    OdgovoriIzbriši
  26. La gata,Antes muerta que lichita,Aque no me dejas,Esperanza mia

    OdgovoriIzbriši
  27. Antes muerta que Lichita, Corazon Valiente, Tierra de Reyes, Quien es quien..

    OdgovoriIzbriši
  28. la gata, soy tu duena

    OdgovoriIzbriši
  29. A que no me dejas, Antes muerta que lichita, amor de barrio

    OdgovoriIzbriši