24. november 2016

::ROŽNATI DIAMANT:: Znan tako po dobrih, kot zlobnih vlogah!


Luis Xavier Cavazos Sanz je 52-letni mehiški igralec, ki je star znanec iz slovenskih zaslonov. Je sin znane mehiške igralke Rosario Durcal. V medijski svet je prišel že v svojih otroških letih. V telenovelah smo ga videli tako v dobrih vlogah, kakor tudi v vlogah zlobnežev.
Njegova prva vloga v telenovelah je bila leta 1984 v telenoveli Bodas de Odio (originalna telenovela priredba Lo Que La Vida Me Robo). Sledile so ji še vloge v telenovelah: Angelica Tu o Nadie, Victoria, Yo compro esa mujer, El Privilegio de Amar (Moč ljubezni), Siempre te Amare (Večna ljubezen), Asi son Ellas (Vonj ljubezni), Amor Real, Piel de Otono (Zrelo srce), La Fea Mas Bella, Heridas de Amor (Spopad strasti), Destilando Amor (Čista ljubezen), Querida Enemiga, Una Familia con Suerte, … Nato je za Telemundo zaigral v dveh telenovelah in sicer v Amar de Nuevo in Rosa Diamante (Rožnati diamant).

Nato pa se je vrnil na Televiso in zaigral še v: Amores Verdaderos, Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja), Mi Corazon es Tuyo (Moje srce je tvoje), La Sombra del Pasado (Grehi preteklosti) in Que te Perdone Dios.
Zanimivo je, da je igral v telenoveli Bodas de Odio in v obeh njenih priredbah in sicer v Amor Real in Lo Que La Vida Me Robo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar