30. april 2015

.:ZDA/MEHIKA:. Los 50 mas bellos (People en espanol)

Med njimi so tudi naslednji igralci: Ana Brenda Contreras, Ivan Sanchez, Maite Perroni, Jencarlos Canela, Blanca Soto, Erik Haysen, Itati Cantoral, Carlos Ponce, Genesis Rodriguez, Kate del Castillo, Galilea Montijo, Pablo Lyle, Eva Longoria, Sofia Vergara, Bianca Marroquin, Diego Boneta, Rafael Amaya, Zuria Vega, Thalia, Chayanne, Ana Layevska, Alejandro Chaban, Selena Gomez, Gina Rodriguez, ...
  


















6 komentarjev:

  1. morala bi bit tut silvia navarro

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja vsepovsod pa tud ne more bit :)

      Izbriši
    2. Se ne strinjam! Silvia je čudovita ženska in si vse to zasluži. Sicer pa ima vsak svoje mnenje in se mi to zdi res butasto. Vsem pač niso vsi všeč in da jih zbirajo je tako smotano. Vsem pač ne more bit najlepša Kate del Castillo!

      Izbriši
    3. Jaz sem to napisala v hecu :) Silvia je super igralka, ena boljših po mojem mnenju, tako da ja, lahko bi tudi ona bila na seznamu.

      Izbriši
  2. Kje je objavljena cela lista?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nevem celotne liste še nisem našla, sem našla pa zgornje slike.

      Izbriši