30. april 2015

.:ANKETA:. Katera je vaša trenutno najljubša telenovela oziroma dramska serija na naših zaslonih?

DE QUE TE QUIERO, TE QUIERO (Zaljubljen do ušes)

LARIN IZBOR (Larina izbira)

MI CORAZON ES TUYO (Moje srce je tvoje)

MUHTESEM YUZYIL (Sulejman Veličastni)

UNA MAID EN MANHATTAN (Strežnica z Manhattna)

VILLA MARIA

ZORA DUBROVAČKA (Dubrovniška zora)

12 komentarjev:

  1. Mi corazon es tuyo:) Edina, ki jo gledam in najbrž tudi zadnja. Kar se trenutno predvaja mi ni všeč. Recimo zaljubljen do ušes je meni tako grozna telenovela. Ne vem, enostavno je ne morem gledat. Glavni igralec mi pa enostavno gre na živce! Kot da ne bi znal igrati. Livia je pa tako, ne vem, nikoli nisem bila navdušena, ko je igrala.
    Glede mi corazon es tuyo! Kok sem vesela, da sem v kakšni telenoveli videla, da dejansko praznujejo božič, vse je tako super:) Blo bi še bolš, če bi te dele predvajali res tam decembra, ko je vzdušje tako. Za Silvio pa tako nimam besed! Ta vloga ji je enostavno pisana na kožo!
    Brenda, zelo sem vesela, da še vedno objavljaš novice, rada pridem sem gor in prečikiram kaj je novega:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zora dubrovačka itak :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Gledam samo Mi Corazon es tuyo. Potem bom gledala še Toscano.

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz redno gledam Moje srce je tvoje in občasno Strežnico z Manhattna, Zaljubljen do ušes sem že gledala na Hrt 1 in je ne gledam znova, ostale pa mi niso všeč. Preveč hrvaških telenovel je na sporedu za moj okus. Upam, da nas bo katera od naših televizij jeseni presenetila z kako dobro latino telenovelo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz redno gledam Moje srce je tvoje in občasno Strežnico z Manhattna, Zaljubljen do ušes sem že gledala na Hrt 1 in je ne gledam znova, ostale pa mi niso všeč. Preveč hrvaških telenovel je na sporedu za moj okus. Upam, da nas bo katera od naših televizij jeseni presenetila z kako dobro latino telenovelo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Mi corazon es tuyooo! res ena najbolsih telenovel kar sem jih gledala igralci so mi zelo vsec zelo znajo nasmejat

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz ne gledam niti ene, ker mi niti ena ni všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, včasih pogledam kakšen del od De Que te Quiero, te Quiero in Una Maid en Manhattan.
      Če pa bi se morala odločiti za eno, se ne bi mogla, ker ni nobena nek presežek.

      Izbriši
  8. Jaz sem ze gledala moje srce je tvoje,tako da je ne spremljam redno ker nimam niti casa! Ampak sedaj ko so prazniki jo pogledam in se predvajajo odlicni deli-bozic:) malo tesko bi nasa televizija predvajala ob pravem casu. Jaz sem gledala na mehiskem programu in so imeli vse usklajeno.Meni je zakon telenovela! Gledam pa se vcasih Zaljublje do uses! Meni se zdi zelo dobra, pa tud nasmejim se!

    OdgovoriIzbriši
  9. Moje srce je tvoje je res ena najbolših telenovel Silvia je itak carica pa tut otroci pa cela igralska zasedba res ful sem vesela k je prisla v slovenijo pa sezdj k majo ta bozi res najbolsaa

    OdgovoriIzbriši
  10. Mi corazon es tuyo itak

    OdgovoriIzbriši
  11. Zaljubljen do ušes in moje srce je tvoje :)

    OdgovoriIzbriši