26. april 2015

.:MEHIKA:. Takšna je bila gledanost zadnjih treh telenovel!

V teh dneh se veliko govori o zelo nizki gledanosti telenovele Lo Imperdonable (Ana Brenda Contreras in Ivan Sanchez). Zato sem na spletni strani Mas Que Telenovelas zasledile podatke o gledanosti zadnjih treh telenovel v prvih treh epizodah. Poleg prej omenjene telenovele, so objavili tudi podatke o gledanosti telenovele Hasta el Fin del Mundo (Marjorie de Sousa, Pedro Fernandez in David Zepeda) in Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja). 
Podatki o gledanosti so naslednji:
Lo Que La Vida Me Robo (prva epizoda) - 20,0
Lo Que La Vida Me Robo (druga epizoda) - 20,3
Lo Que La Vida Me Robo (tretja epizoda) - 20,3

Hasta el Fin del Mundo (prva epizoda) - 24,0
Hasta el Fin del Mundo (druga epizoda) - 22,8
Hasta el Fin del Mundo (tretja epizoda) - 24,7

Lo Imperdonable (prva epizoda) - 21,4
Lo Imperdonable (prva epizoda) - 18,0
Lo Imperdonable (prva epizoda) - 18,2

Tako, da ni nujno, da telenovela začne s slabo gledanostjo. Lahko začne tudi z dobro, kot na primer Hasta el Fin del Mundo. Tudi Lo Imperdonable je začela dokaj dobro, ampak gledanosti ne more zadržati. O tem, kako se bo gledanost gibala v naslednjih tednih in mesecih, pa boste zagotovo izvedeli na tem blogu.

1 komentar:

  1. Meni je všeč, in jo bom v vsakem primeru gledala.

    OdgovoriIzbriši