27. april 2015

.:MEHIKA:. Gledanost 24.04.

Amores con trampa 18.6
Lo imperdonable 16.8
Muchacha italiana viene a casarse 15.1
La sombra del pasado (Últimas semanas) 14.9
Que te perdone Dios 13.5
Rubí (R) 10.2

4 komentarji:

  1. Televisa trenutno ne predvaja kakšne uspešnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. muchacha italiana mi je bla ušeč prvih 30 delov poi sem nehala spremljat, mi je drugač uredu, sam čist preveč jokanja :) amores con trampa mi igralalska zasedba ni všeč, lo impredonable mi pa nč ni všeč, že tko nemaram igralke, cev koncept je grozn, ubistvu veliko razočaranje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jst bi Muchacho gledala samo zaradi Joseja, ful je dobr s to frizuro.

      Glede ostalih telenovel, pa me trenutno nobena ne pritegne.

      Izbriši
  3. Katastrofalna gledanost vseh telenovel. Kaj se dogaja?

    OdgovoriIzbriši