27. december 2013

.:TURČIJA:. Zaradi slabe gledanosti bo predčasno končana.

Zaradi slabe gledanosti bodo ukinili turško serijo A.S.K., ki so jo snemali pod okriljem Gold Filma. Predvajali so samo 13 delov. V seriji igrajo: Hazal Kaya, Hakan Kurtaş, Aslı Tandoğan, Nebahat Çehre, Kaan Urgancıoğlu, Erkan Can, Sevtap Özaltun, Nihal Koldaş, Tugay Mercan, Osman Akça, ...

Eno od glavnih vlog ima Nebahat, ki smo jo na naših zaslonih videli v serijah: Ask-I Memnu (Prepovedana ljubezen) in Muhtesem Yuzyil (Sulejman Veličastni). Igralka je za slabo gledanost okrivila producente in scenariste.

Povedala je: "Niso bili v stanju, da bi iskoristili tako dobrega igralca, kakršna sem jaz. Producent ni znal ceniti tega, da sem sprejela to vlogo. V napovednikih so mene postavljali na zadnje mesto in se pri tem obnašali, kakor da me ni. Tako, da jim sedaj privoščim slab uspeh. Edino kar mi je žal pri vsem tem, so ljudje, ki so pri tem izgubili delo."

Serija se je od samega začetka soočala s problemi. Najprej je serijo zapustila Aslihan Gurbuz, ki je imela eno od glavnih vlog, ker naj ne bi prenašala igralke Hazal Kaja. Na njeno mesto je prišla Asli Tandogan, ki je potrpežljiva in vesela oseba, ampak se je kmalu začela pritoževati, zaradi slabe atmosfere med snemanjem. Poleg tega, pa naj bi bila kriva tudi slaba zgodba, ki namesto, da bi privlačila gledalce, jih je odbijala.

Nebahat Çehre je za slabo gledanost obtožila producente in scenariste.

Ni komentarjev:

Objavite komentar