26. oktober 2014

.:SLOVENIJA:. Katero bi radi videli?

Decembra se bosta od naših zaslonov oziroma od programa Pop TV poslovili kar dve telenoveli. In sicer telenovela Lo Que La Vida Me Robo (Vrtinec življenja) in serija Sila (Sila).

Ker bo zagotovo prišla vsaj ena televisina telenovela vas sprašujem katero bi radi videli?

Izbirate lahko med naslednjimi telenovelami:
La Gata (Maite Perroni in Daniel Arenas),
La Malquerida (Ariadne Diaz in Christian Meier),
Hasta el Fin del Mundo (Marjorie de Sousa in Pedro Fernandez),
Mi Corazon es Tuyo (Silvia Navarro in Jorge Salinas),
Muchacha Italiana Viene a Casarse (Livia Brito in Jose Ron) in
Yo no Creo en los Hombres (Adriana Louvier in Gabriel Soto).

Katero bi radi videli na programu Pop TV?

73 komentarjev:

  1. Absolutno Mi Corazon es Tuyo, čeprav je po mojem mnenju bolj malo možnosti da pride na Pop tv, ker je komična. Najverjetneje bo prišla La Gata ali pa La Malquerida.

    OdgovoriIzbriši
  2. LA MALQUERIDA!

    La Gata je obupno slaba, Hasta el Fin del Mundo mocno dvomim, da bo sploh kdaj prisla, ceprav je iz prime-time termina, Mi Corazon es Tuyo zagotovo ne bo nikdar na POP TV, ker komicnih ne odkupujejo ze kar nekaj let, Muchacha Italiana Viene a Casarse in Yo No Creo en los Hombres pa sta se tako ali tako presvezi in jih v letu 2014 ne bo na POP TV.

    Torej: La Malquerida vs. La Gata

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali: Victoria Ruffo vs. Maite Perroni

      Izbriši
  3. Upam, da La Malquerida :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi jaz mislim tako. Sicer pa bi rada videla vse razen hasta el fin del mundo. Neven pac nekako mi ni vsec glaven igralec pa tudi na videz mi ni vsec ceprav je ne gledam. Samo najverjetneje bo po vrtincu prisla hasta el fin del mundo, po sili pa la gata ali pa la malquerida

    OdgovoriIzbriši
  5. "Usted es éstas Tierras, y sabe usted qué? Yo amo éstas Tierras ..."

    - La Malquerida

    OdgovoriIzbriši
  6. Mi Corazon es Tuyo al iMuchacha Italiana Viene a Casarse ...samo La Malquerida naj ne prije na pop tv .

    OdgovoriIzbriši
  7. Samo prosim ne La Gate, ker je najslabša med zgoraj naštetimi.

    OdgovoriIzbriši
  8. "La Pasión despierta el Deseo de poseer, y este, despierta el Deseo de matar ..."

    - La Malquerida

    OdgovoriIzbriši
  9. la malqueridaaaaa!!! upam da res pride decembra ker je zakooon :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Jaz bi rada vidla LA GATA

    OdgovoriIzbriši
  11. La Gata, samo Hasta el fin del mundo ne

    OdgovoriIzbriši
  12. Katero koli smo La Gata ne!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. mi corazon es tuyo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Mi corazon es Tuyo zbog Silvie Navarro!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. MI CORAZON ES TUYO , RAD BI VIDEL SILVIO.

    OdgovoriIzbriši
  16. Mi corazon es tuyo seveda.

    OdgovoriIzbriši
  17. La Malquerida seveda :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Yo no creo en los hombres al pa la malquerida al pa my corazon es tuyo....samo la gate neeeeee,ker je za drek!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Laa gate ne ker je porazna

    OdgovoriIzbriši
  20. Vsekakor najboljša je Mi corazon es tuyo (Silvia Navarro in Jorge Salinas) najboljša telenovela dobri igralci ter veliko humorja ta telenovela me vedno nasmeji (skoraj do solz) :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Mi corazon es tuyo nedvomno, ampak verjetno je ne bo.
    La malquerida je zame druga izbira.

    OdgovoriIzbriši
  22. Mi Corazon es Tuyo

    OdgovoriIzbriši
  23. La Malquerida ali pa Mi corazon es Tuyo

    OdgovoriIzbriši
  24. Vse so mi všeč ampak rad bi videl pri nas Muchacha Italiana Viene a Casarse Hasta el Fin del Mundo Mi Corazon es Tuyo in Yo no Creo en los Hombres ali pa La Malquerida.

    OdgovoriIzbriši
  25. Mi corazon es tuyooooooo upam da prideee

    OdgovoriIzbriši
  26. Mi corazon es tuyo zaraddd silvieeee

    OdgovoriIzbriši
  27. Silvioooo (MI CORAZON ES TUYO)

    OdgovoriIzbriši
  28. Mi corazon es tuyo ( nujno zrihtite nekak prosim, da jo bomo gledali)
    in pa še La gato :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obljubim, da bom poiskusila, ker bi jo tudi jaz rada videla. Upam, pa da kmalu.

      Izbriši
  29. la gato....POGREŠAM ARENASA

    OdgovoriIzbriši
  30. Mi corazon es tuyo

    OdgovoriIzbriši
  31. Mi corazon es tuyo - moja Silvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  32. samo la gato prosim

    OdgovoriIzbriši
  33. la gata je najboljša

    OdgovoriIzbriši
  34. Rada bi videla La Gato

    OdgovoriIzbriši
  35. La Gata je skoraj ista kot corazon indomable ni mi všeč brezvezna telenovela. Brenda na kolenit te prosim zrihtaj nam Mi corazon es Tuyo prosim :) Ali pa naredi glasovanje in poskusi prepričati Pop tv da predvajajo Mi corazon es tuyo pliss :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakaj Pop TV? Saj obstajajo tudi drugi televizijski programi, ki bi lahko predvajali to telenovelo. Itak, da bom dala vse od sebe, da bo čimprej prišla tudi na naše zaslone. Obljubim, ampak bo treba počakat.

      Izbriši
  36. Muchacha italiana viene a casarse!
    La Gata ne, ker je obupno slaba, Hasta el fin del mundo bi mogoče sprejela sedaj ko so zamenjali glavnega igralca (še vedno bi rajši videla originalno telenovelo - Amores verdaderos), La malquerida mi ni všeč zaradi igralcev, in predvsem zaradi tega ker se mi zdi vsebina telenovela precej težka, pri Yo no creo en los hombres ne vidim neke zanimive teme v trailerju, Mi corazon es tuyo mi je všeč ampak vem da je itak ne bo na popu ker ne vrtijo komičnih, Muchacha italiana viene casarse pa se mi zdi prau super, ima super igralce (upam da bom lahko končno videla livio v glavni vlogi na popu), zdi se mi zanimiva, primerna za vse starosti in upam da jo bodo vrteli na popu:)

    OdgovoriIzbriši
  37. muchacha italianaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  38. yo no creo en los hombres bi js..ker so novi igralci ki jhi nismo videli še v glavnih vlogah v sloveniji

    OdgovoriIzbriši
  39. Muchacha italiana viene a casarse!
    la gata je obupna, la malquerida se mi zdi precej težka nevem pač nekako mi ni všeč ta ljubezenski triangel z mamo pa hčerko, yo no creo en los hombres mi je cisto brezvezna, hasta el fin del mundo je porazna proti originalu ki je amores verdaderos tko da upam da je ne bo, mi corazon es tuyo mi je zelo všeč ampak vseeno raje vidim muchacha italiana viene a casarse ker smo itak silvio pa jorgeja ze dostikrat vidli na naših zaslonih, muchacha italiana se mi zdi zelo lepa do sedaj, primerna za vse starosti, upam da pride v slovenijo no:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hasta el fin del mundo je priredba argentinske Dulce Amor, Amores verdaderos pa argentinske Amor en Custodia

      Izbriši
    2. Se opravičujem za napako, se mi je zdelo da nekaj ne gre skupaj. Vseeno pa bi bilo lepo videti Dulce amor ja:)

      Izbriši
  40. muchacha italiana viene a casarse prosimmmmm

    OdgovoriIzbriši
  41. LA GATA!!!!! pleasss!!!

    OdgovoriIzbriši
  42. La Gata obvezno mora biti na TV-ju

    OdgovoriIzbriši
  43. la gata je najboljša od vseh

    OdgovoriIzbriši
  44. samo La Gato bi rada videla

    OdgovoriIzbriši
  45. La Gato - pogrešam Maite, ker je že dolgo ni bilo na naših zaslonih

    OdgovoriIzbriši
  46. po mojem okusu je najboljša, ki bi jo rada videla - la gata

    OdgovoriIzbriši
  47. OBVEZNO MUCHACHA ITALIANA VIENE A CASARSE

    OdgovoriIzbriši
  48. jaz bi pa muchacha italiana viene a casarse

    OdgovoriIzbriši
  49. Muchacha Italiana Viene A Casarse more priti na nase zaslonee plissss

    OdgovoriIzbriši
  50. muchacha italiana viene a casarse

    OdgovoriIzbriši
  51. LA GATO, PROSIM!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  52. najboljša od vseh je La Gata

    OdgovoriIzbriši
  53. Yo no creo en los hombres je zanič. La gata bi bila super

    OdgovoriIzbriši
  54. želim videti la gato

    OdgovoriIzbriši
  55. MUCHACHA ITALIANA VIENE A CASARSE

    OdgovoriIzbriši