26. januar 2016

.:SLOVENIJA:. Vladarica usode - Nov termin predvajanja!

Od ponedeljka 1. februarja se bo telemundova telenovela La Patrona (Vladarica usode) na programu Gold TV predvajala v novem terminu. Trenutno se predvaja ob 15.10, s ponovitvijo ob 11.20.

Od prvega februarja, pa se bo predvajala ob 14.30, ponovitev bo ob 7. uri zjutraj.

15 komentarjev:

  1. Sonja ze ves mogoce kdaj bomo izvedeli kaj prvega marca prihaja na Pop po Lo Imperdonable??

    Jutri bo 100. epizoda od 122 ce se ne motim in cas bi ze bil da kaj izdajo..

    Kaj pa ti pravis? Kdaj bo? In najpomembnejse: pride A que no me dejas ali Pasion y Poder??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem, jaz zaenkrat še ne vem. Če ne pred v začetku februarja, bi že moglo biti znano. Upam, da kakšna zanimiva in da nas ne bodo neprijetno presenetili.

      Izbriši
    2. neprijetno? v kakšnem smislu?

      Izbriši
    3. Jaz sem za A que no me dejes.

      Izbriši
    4. jaz sem za kakšno starejšo od televise npr. Hasta el fin de Mundo, La Malquerida, La Gata, ..

      Izbriši
    5. Neprijetno, da spustijo kakšno telenovelo v stilu Alma Indomable ali Si me miran tus ojos ali pa kakšno romunsko telenovelo. Hrvaške verjetno ne bo, ker jih je že skoraj zmanjkalo. Ostale so samo še Tajne in Ruža vjetrova.

      Izbriši
    6. o moj bog.. ja spomnila si me ...
      nepozabna Alma ( nisi vedel ali se gre o neki jami ali o bolnišnici) in Si me miran tus ojos - ja bila je okoli 15ih, nismo je spremljali seveda. Upam, da nam tega ne storijo.

      Izbriši
    7. To sem se spomnila, ker Pop TV pripravlja ogromno veliko novih projektov, serij, resničnostnih šovov, oddaj, ... Tako pa bi lahko manj denarja porabili za nakup kakšne telenovele in kupili kakšno cenejšo oziroma od kakšnega Venevisiona ali kaj podobnega. Možno je. Tako bi lahko tisto telenovelo dali v zgodnejši termin, Italijansko nevesto pa v termin telenovele Lo Imperdonable. To seveda govorim hipotetično, do tega vsaj upam, da ne bo prišlo.

      Izbriši
    8. No to si rekla kakor, da Venivison nima dobrih telenovel. Kar pa ni res - Eva Luna, Guerra de Mujeres, La Revancha, Sabor a ti, El Talisman,..itd.
      Drugače se pa strinjam. Večkrat zasledim na tem blogu, ko nekdo zapiše, da se spomni časov, ko so bile telenovele od 15ih pa do 19ih. In tudi jaz se jih spomnim in jih pogrešam...

      Izbriši
  2. Odlično! Bom vsaj ponovitve lahko gledala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Danes telenovele Vladarica usode sploh ni bilo ob 15.10 uri, kadar sem ob 15.25 obrnila so bile samo reklame, ki so trajale pol ure. Škoda, da jo ne dajo predvajati ob 18.00, 19.00 uri ali pa tudi ob 21.00 ne bi bilo nič slabo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. res bi jo morali prestaviti v bolj pozni/večerni program okrog 20ih, tako kot je bilo prvotno.

      Izbriši
  4. Tudi jaz sem jo čakala, pa je nisem dočakala.

    OdgovoriIzbriši