31. januar 2016

.:HRVAŠKA:. Kud puklo da puklo 2 - Danes se je vrnila na hrvaške zaslone!

Danes se je ob 20. uri na programu Nova TV začelo nadaljevanje njihove dramske serije Kud puklo da puklo 2 (Kar bo, pa bo). Serija je bila dober mesec na "počitnicah", sedaj pa se vrnila. Predvajala se bo od ponedeljka do četrtka ob 21.15, ponovitev pa bo naslednji dan ob 16. uri. Ponovitev vseh epizod bo tudi med vikendom.
Spored dramskih serij na programu Nova TV od 1. februarja:
10.30 - Najbolje godine, ponovitev
11.30 - Paramparca (Tuđi život), ponovitev
16.00 - Kud puklo da puklo, ponovitev
18.15 - Najbolje godine
20.15 - Paramparca (Tuđi život)
21.15 - Kud puklo da puklo
22.15 - El Principe (Principe)

11 komentarjev:

  1. Sploh ni kej ekstra telenovela men je ful bedna

    OdgovoriIzbriši
  2. Sploh ni kej ekstra telenovela men je bedna

    OdgovoriIzbriši
  3. OBVESTILO IZ POP TV:

    Tako kot prejsnji teden, so me tudi danes obvestili, da lahko cez 2 tedna, okvirno 15.02.16, pricakujemo objavo nove telenovele, saj se konec marca koncajo se Vatre Ivanjske.

    Morda gre Quien Eres Tu? res v njen termin ob 15. uri, v primetime ob 17. uri pa morda pride kaj Televisinega.

    Upajmo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da pride dobra telenovela na pop tv.

      Izbriši
    2. Upam da pride pasion y poder al pa antes muerta que licita

      Izbriši
    3. Zakaj bi pa QET šel v termin ob 15h? Je dosti boljša telenovela kot npr. Italijanska nevesta.

      Izbriši
  4. mah jz upam da pride kkšna starejša od televise. Te najnovejše npr. Pasion y Poder, La vecina, A Que no Me Dejas so mi podn...

    OdgovoriIzbriši
  5. Mogoce se slisi smesno ampak meni bi bilo najboljse Por Ella Soy Eva ali pa Juro Que Te Amo, Mi Pecado ...

    Te nove me ne prepricajo niti malo. Pasion y Poder bi bilo sicer ok ce bi prisla, tudi A Que No Me Dejas ni slaba, ampak mi je od novih res dalec najboljsa Antes Muerta Que Lichita

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam starejše so v primerjavi s trenutnimi fantastične.

      Izbriši
  6. Ali pa lleno se amor dobra je zelo!

    OdgovoriIzbriši