31. januar 2016

.:ANKETA:. Katere se bolj veselite?

V preteklih dneh sta bili razkriti dve telenoveli, ki kmalu prihajata na slovenske zaslone. 
Zato me zanima, katere se bolj veselite oziroma katero boste spremljali, ko se bo začela predvajati? 

QUIEN ERES TU? (Pop TV)

TIERRA DE REYES (Gold TV)

Poleg tega me zanima. Katerih telenovel bi moralo biti več na slovenskih zaslonih? Telemundovih ali televisinih telenovel? Bi raje spremljali novejše ali starejše telenovele?

22 komentarjev:

  1. Tierra de reyes! Telemundove telenovele,ki so novejše so dosti boljše od televisinih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Nobeno drgac so bi telemundove bolj vsec bi pa rada vidla kako tursko

    OdgovoriIzbriši
  3. Nobeno...rajši bi eno STAREJŠO televisino

    OdgovoriIzbriši
  4. televisove novejše

    OdgovoriIzbriši
  5. Od televise najnovejse

    OdgovoriIzbriši
  6. rada mi videla telenovelo camilones

    OdgovoriIzbriši
  7. Tierra de reyes bi morala biti na pop tv, na gold tv se ne more gledat za nazaj - itak bo ena smotana ura, pa še skoz spreminjajo uro predvajanja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kot da na popu pa ne spreminjajo ure?

    OdgovoriIzbriši
  9. televisine novejše

    OdgovoriIzbriši
  10. sem zadovoljna s tole, ki prihavja na pop. Novejše od televise niso ravno nekam zanimive

    OdgovoriIzbriši
  11. Bolj se veselim Tierra de reyes. Drugače pa bi rada videla več televisinih telenovel predvsem starejših kot so Mi Pecado, Por ellla sox Eva, Un refugio para el amor

    OdgovoriIzbriši
  12. všeč mi je ta na pop tv, več bi moglo biti mehiških telenovel in to novejših na primer Pasion y Poder

    OdgovoriIzbriši
  13. QUIEN ERES TU?
    to telenovelo sem si potihoma želela pred leti, saj igra laura carmine. no zdaj pa sem vesela da je tu,čeprav bi rajši katero drugo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Obe sta mi všeč po svoje in obe bom probala pogledat vsaj nekaj delov... bom potem videla katera bi bo bolj všeč :P

    2 Televisini
    2 telemundovi

    Spremljala bi bolj sveže telenovele pa tudi katero bolj starejšo odvisno od same telenovele(igralci+ če mi je všeč...).

    OdgovoriIzbriši
  15. Itak se najdejo posamezniki, ki nikoli niso zadovoljni,... enkrat je telenovela prestara, drugič predolga, tretjič turška ali hrvaška, četrtič... nikoli ni prav. Če vam ni všeč je ne spremljejte in je to to.

    OdgovoriIzbriši
  16. Rajši bi videla več Televisinih novejših kot npr. Pasion y poder in pa kakšno tudi starejšo kot je npr. Marimar ali Esmeralda, od Telemundovih pa bi zelo rada videla novejše kriminalne serije kot so npr. Senora Acero ali El senor de los cielos, ker so res zelo dobre.

    OdgovoriIzbriši
  17. novejše televisine pasion y poder frente el mismo rostro

    OdgovoriIzbriši