27. januar 2016

.:KOLUMBIJA:. Gledanost 26.01.

1 La Esclava Blanca (prva epizoda) CRC 11.1
2 Anónima RCN 11.0
3 Contra El Tiempo (prva epizoda) RCN 9.7
4 Bailando Con Las Estrellas RCN 8.3
5 Asia Express CRC 7.8
6 Noticias Caracol 19:00 CRC 7.0
7 Sinú CRC 5.9
8 Noticias RCN 19:00 RCN 5.1

21 komentarjev:

  1. Iz POP TV so mi danes sporocili, da bodo zelo kmalu objavili, katera nova telenovela prihaja v Slovenijo po Lo Imperdonable.

    Zal, niso zeleli povedati, katera, ker morajo se prej uradno potrditi shemo za marec.

    Ampak, glede na njihove objave na 24ur.com, lahko pricakujemo ali Pasion y Poder ali A Que No Me Dejas. Edino, ce pripravljajo spet kaksno presenecenje ...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da pride A Que No Me Dejas.

      Izbriši
    2. Dejstvo je, da je Pasion y Poder primetime telenovela z vrhunsko igralsko zasedbo, ampak zal to se zdalec ni uspesnica. Mislim, da ne smemo gledat samo na "najbolj pricakovane telenovele leta", ker smo potem vecinoma razocarani.

      Raje naj pride. Antes Muerta que Lichita ali A Que No Me Dejas, lahko pa tudi kaj televisinega iz 2013, 2014 ... Saj ni nujno, da je nova.

      Izbriši
    3. Ni niti tako zelo pomembno katera pride na Pop tv, samo, da pride ena od televisinih telenovel. Bednih hrvaških serij z izjemo Kar bo pa bo smo že vsi naveličani in upam, da je za nekaj časa mir z njimi.

      Izbriši
  2. jaz bi raje, da pride kakšna starejša od televise npr. : Yo No Creo En Los Hombres, Llena de Amor, Que te Perdone el Dios, Amores Verdaderos, Hasta el fin del Mundo, Cachito del Cielo,... ali pa od telemunda npr. : Tierra de Pasiones, Pecados Ajenos, Mas sabe el Diablo, La Casa de al Lado, Marido en alquiler, Santa Diabla, Reina de Corazones,...

    OdgovoriIzbriši
  3. Še danes bomo izvedeli katera telenovela pride namesto Lo Imperdonable. Tako namreč piše na telenovele-slo.net. Upam, da ne bomo predolgo čakali,saj že nestrpno pričakujem in si zelo želim, da je ena od televisinih telenovel

    OdgovoriIzbriši
  4. Ko bi vsaj kaka turska prisla

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Turških serij verjetno še ne bo kmalu, ker so precej dražje od mehiških, Pop tv pa baje nima denarja.

      Izbriši
    2. Pri nas turške serije pač niso tako popularne kot so v Srbiji, kjer so trenutno samo na Pinku štiri turške serije, kar pa je tudi meni, ki so turške serije všeč absolutno preveč, dve bi bile več kot dovolj.

      Izbriši
    3. Te telenovele pa res nisem pričakovala, saj je stara že 3 leta. Veliko boljša izbira bi bila Yo no creo en los hombres ali pa A que no me dejas. Ne vem zakaj Pop tv ne upošteva želje gledalcev. Sodeč po anketi, ki jo je naredila Brenda si gledalci najbolj želimo videti Pasion y poder, A que no me dejas in Antes muerta que Lichita, pa nas Pop tv nažalost ne upošteva. Quen eres tu niti blizu ni bilo na seznamu.
      Konec marca se končajo še Vatre Ivanjske in kdo ve kako razočaranje nas čaka po koncu te serije.

      Izbriši
    4. Zakaj bi odkupili pravice, pa je potem ne bi predvajali? Sem napisala, da bodo zagotovo odkupili kaj poceni oziroma predvajali nekaj kar imajo v arhivu, da ne bodo denar, kar tako vrgli stran.

      Telenovela je ok, sem jo spremljala preko interneta. Samo malo preveč kriminalna se mi zdi za pop tv.

      Izbriši
    5. Torej so imeli Pop tv Quen eres tu že dlje časa odkupljeno in so se šele sedaj odločili da jo bodo predvajali. Nisem najbolj razumela tvijega komentarja

      Izbriši
    6. saj zato, ker ne upušteva želj gledalcev, jih izgublja. No saj mene so... telenovele na POPu so zadnje čase res bedne ... včasih je bil program POPtv sinonim za dobre čatino telenovele, ki smo jih z vesseljem spremljali...

      Izbriši
  5. QUIEN ERES TU?

    1. MARCA NA POP TV

    OdgovoriIzbriši
  6. a res? a tos ta uni2 dvojčici k igra laura carmine?

    OdgovoriIzbriši