24. oktober 2015

.:SLOVENIJA:. Usodno vino - Sedaj samo še trikrat na teden!

Od 2. novembra naprej se bo trenutna dramska serija Usodno vino na programu Pop TV, predvajala še samo trikrat na teden. Ni pa znano, zakaj se bo po novem predvajala od srede do petka ob 21.30.
Eden od vzrokov, pa je zagotovo slaba gledanost, saj je konkurenčna serija Ena žlahtna štorija, ki se predvaja na programu Planet TV, še vedno najbolj gledana domača serija na naših zaslonih.

Serija Usodno vino se bo tako predvajala od srede do petka ob 21.30, ponovitev pa bo od ponedeljka do srede ob 14. uri.

12 komentarjev:

  1. Bravo! Slaba gledanost pa je zato ker je ob glupi uri. Kdo si je izmislil uro 21.30. Če je drugi dan šola oz. moraš zgodaj vstati težko da jo gledaš. potem če slučajno gledaš kakšno drugo serijo ali pa film (npr. jaz) zamudiš konec ene serije oz. začetek druge. Drugače pa na pop tv ne moreš ravno nič gledat, ker je vsaki večer uro in pol ta gostilna, ki je že vun zlajnana. V glavnem celi program je sprčkan. Ne moreš gledat nobene pametne telenovele, ne moreš gledati nobenega filma... V glavnem vsaki dan je enak brezvezni. Še dobro da lahko na tv gledam za nazaj, ker drugače nwm kak bi blo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Neeeee nooo, ne morem verjeti. Ni mi všeč, ampak vseeno bom še naprej spremljala to telenovelo, ker mi je kar všeč. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čeprav mnogi ne mislite enako, bom končno izrazila mnenje o tej seriji. Meni serija ni niti malo všeč, je Štorija veliko boljša. Tako jo lahko, če želijo, tudi ukinejo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni pa je všeč in upam da jo bodo do konca predvajali...
    Meni sploh ni všeč ena zlahtna štorja.

    OdgovoriIzbriši
  5. meni je ravno tolko zanimiva, da jo pogledam pred spanjem. Sem se je kar navadila in mi ni slaba

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne gledam ne Usodno vino ne Eno žlahtno štorijo. Enostavno me ne pritegneta. Raje gledam latino telenovele.

    OdgovoriIzbriši
  7. Juuhuuu,naj jo ukinejo še te 3 dni,ker je porazna. Igralci se ne znajo vživeti v vloge in ne znajo igrati. Po mojem mnenju še najslabše igra glavna igralka,katera bi morala pokazati največ igre....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Juuuhu, če pa tebe tako moti pa vzemi daljinec pa glej nekaj drugega.

      Izbriši
  8. Nadaljevanka je ena živa katastrofa. Vsako amatersko gledališče bi zadevo speljalo bolje. Vsi leseni, brez čustev. Sramota tudi za stare igralce kako igrajo. Še sreča, da obstaja daljinec.

    OdgovoriIzbriši
  9. meni je film všeč ženi pa še bolj,tako ko se preddvaja moram biti čisto tiho da ne bi slučajno kaj zamudila .želi si še nadaljevanje marko

    OdgovoriIzbriši