24. november 2013

.:ZDA/MEHIKA:. Obiskala je psihiatra!

Preden je Laura Flores sprejela ponudbo ameriškega Telemunda, se je odpravila k psihiatru, saj je bila to za njo velika sprememba v njenem življenju.
 
 
Igralka je povedala: "V tem letu se mi je veliko novega zgodilo, poročila sem se, se preselila v drugo hišo in v drug kraj, zamenjala produkcijsko hišo. In seveda me je bilo strah, zato sem obiskala psihiatra, ker sem bila preveč živčna. Bolj me je skrbelo, da bo zapustila mehiško Televiso, kot to da se bom ponovno poročila."
 
Ter dodala: "Trenutno čutim veliko pozitivno energijo in počutim se odlično, poleg tega pa iščem tudi hišo v Miamiju, kamor se bom kmalu preselila. Otroci in mož pridejo januarja. Zahvaljujem se Televisi, ker smo 35 let sodelovali. Hvaležna sem jim, ampak življenje je takšno, da ti ponuja nove priložnosti, ki jih moraš sprejeti."
 
Laura bo za Telemundo kmalu začela igrati v njihovi prihajajoči telenoveli Almas Perdidas (Maria Elisa Camargo in David Chocarro), kjer bo imela manjšo vlogo, potem pa jo bomo videli še v eni njihovi telenoveli Reina de Corazones (Eugenio Siller).

Ni komentarjev:

Objavite komentar