12. september 2016

::IGRALKA OD BLIZU:: Silvia Navarro


Silvia Navarro oziroma Silvia Angélica Navarro Barva, kakršno je njeno pravo ime. Se je rodila 14. septembra leta 1978 v Guanajuato, v Mehiki

Ste vedeli? Da je bil njen prvi kasting, za televisino mladinsko telenovelo Carrusel, kje je vlogo dobila, ampak jo je morala kasneje zavrniti.

Leta 1998 je dobila prvo vlogo in sicer v aztecini telenoveli Perla. To je bila priredba argentinske Perla Negra (Črni biser), po kateri je posneta tudi telemundova Rosa Diamante (Rožnati diamant). Po tej vlogi, pa so sledile še samo vloge protagonistk.

Nato je za Azteco igrala še v telenovelah: Catalina y SebastianLa calle de las novias, Cuando Seas Mia (Ko boš moja), La Duda (Dvom), La heredera in Montecristo.

S igralcem Sergiem Basanezom, je igrala v kar štirih telenovelah, v vseh pa sta imela oba glavno vlogo. In sicer v telenovelah: Catalina y Sebastian, La calle de las novias, Cuando Seas Mia in La Heredera.

Leta 2008 se je iz Aztece preselila na konkurenčno Televiso. Tam ji je producent Nicandro Diaz, takoj ponudil glavno vlogo v telenoveli Manana es para Siempre (Jutri je za večno). Kjer je igrala v paru z največjimi zvezdami telenovel. Med drugim tudi s Fernandom Colunga in Lucero.

Nato pa je v naslednjih dveh telenovelah, sodelovala s producentom Carlosom Morena. Najprej je bila protagonistka telenovele Cuando Me Enamoro (Ko se zaljubim), nato pa še v Amor Bravio (Kot ukaže srce). V prvi je igrala v paru s Juanom Solerjem, v drugi pa s Cristianom de la Fuente.

Nazadnje je igrala v telenoveli Mi Corazon es Tuyo (Moje srce je tvoje). V telenoveli je igrala Ano, ki je bila obkrožena z otroki. Še pred koncem snemanja, pa je napovedala, da s partnerjem Gerardom Casanova, pričakujeta svojega prvega otroka, sina Leona.

Trenutno Silvia snema prizore za novo televisino serijo La Candidata, ki jo pripravlja producentka Giselle Gonzalez. Tokrat bo igrala v paru s Victorjem Gonzalezom. Premiera pa bo konec novembra. Pred dnevi pa je skupaj s sinom, praznovala njegov prvi rojstni dan.

5 komentarjev:

  1. Najbolja i najdraža glumica koju gledam i pratim.
    Gledao sam je u 8 novela.
    Najbolja uloga joj je u Amor Bravio , ali je meni najdraža u Cuando Seas Mia .

    OdgovoriIzbriši
  2. Najbolša igralka!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Moja najboljša igralka. Odlična je bila v vseh telenovelah, še posebej v AMOR BRAVIO - odlična kemija s Christianom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tudi moja najljubša igralka. Prvič sem jo gledala v Cuando seas mia in sem jo takoj vzljubila. Vesela sem bila, ko je prestopila na Televiso, ker smo od takrat na naših zaslonih videli vse njene telenovele.

    OdgovoriIzbriši
  5. Moja najljubša igralka.

    OdgovoriIzbriši