26. avgust 2016

::OSTANI Z MENOJ:: Začela se bo en dan prej!


Televisina telenovela A que no me dejas (Ostani z menoj) prihaja v sredo 31. avgusta na program Pop TV. Predvaja se bo ob 14.30, zaenkrat pa ne bo imela ponovitve.

4 komentarji:

  1. Spremlja kdo tukaj telenovelo Las Amazonas?

    Spremljam jo od zacetka in ne morem verjeti, kako kvalitetna telenovela je. Odlicna zgodba, da o igralski zasedbi sploh ne govorim. Vsec mi je zasnova: zdi se, da gledas film. Ne vem, zakaj, ampak nacin snemanja in monologi so nekaj posebnega. Pa se traja samo 62 epizod. Ni mi vsec, da se vlece.

    Super, Planet TV. Po 12 epizodah jo se vedno spremljam. Italijansko nevesto sem samo 2 epizodi ... Skoda samo, da se bo prekrivala s Tres Veces Ana :( Morali bi jo prestaviti za eno uro, da bi bil spored boljsi.

    Je pa super jesen, res:

    A Que No Me Dejas, 2015-2016

    Tres Veces Ana, 2016-2017

    Las Amazonas, 2016

    Tako novih skupaj ni bilo se nikoli v zgodovini, preverjeno!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Las Amazonas me enostavno ne pritegne, da bi jo spremljala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam, Las amazonas je super telenovela. Malo sem si pokvarila, ker sem pogledala skupne prizore Diane in Alejandra na YT. Bo zelo zanimivo in napeto. Naslednji teden bo malo bolj žalosten, ker bosta narazen, potem pa bomo lahko uživali v res dobri igri A. Palaciosa, ki igra res dobro vlogo, in Danne Garcia!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz sem glede telenovele Las Amazonas, najbolj presenečena glede tega, da je njen producent Salvador Mejia, ki je zadnje leto delal strašno slabe telenovele. Ta pa mu je res uspela, po deloooooo dolgem času.

    Spremljam jo kadar imam čas, tega pa zadnje čase nimam ravno veliko.

    OdgovoriIzbriši