27. april 2016

.:MEHIKA:. Tres veces Ana - Angelique Boyer kot Ana Lucia!

5 komentarjev:

  1. :-)Predivna,preromantična, prenježna,prelijepa,premoćna, prestrastvena,preslatka i presimpatična ženskica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dullce,do prije nedavno se govorilo da će protagonistica biti imenom Leticia,ko- protagonistica imenom Lucia a antagonistica imenom Laura!Sad je sve potpuno drugačije!Zašto?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato, ker ne more biti vse 100% dokler ne začnejo s promocijo. Več o imenih, zgodbi in igralski zasedbi nasploh je znano, kakšen mesec oziroma nekaj dni pred premiero. Sploh sedaj, ko ne želijo tako izdajati informacije.

      Pa prosila bi te, če lahko naslednjič pobrišeš ostale poste. Dovolj je, če objaviš samo enega. Ostale pa nato izbriši dokončno.

      Izbriši
    2. Če ne veš, kako narediti. Najprej daš IZBRIŠI, nato se ti odpre novo okence, kjer daš IZBRIŠI KOMENTAR, pod tem gumbkom, pa klikni IZBRIŠI ZA VEDNO.
      Ker mi to brisanje za tabo, vzame veliko časa, v tem času, bi zagotovo lahko objavila še kakšno novo novičko.

      Izbriši
    3. Ja imam mobitel smartphone i onda kad pritisnem onu kvazi tipku za 'natrag' meni se bez imalo moje volje komentari kopiraju!Dakle,nije to do mene,vjeruj mi!Bila sam to i Brendi objasnila i upoznala s tim mojim problemom!Ja i ne vidim odmah te kopirane komentare!To mi dođe kao jo- jo efekt.

      Izbriši